پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

حال عمومی استاد فاطمی‌نیا مساعد نیست

چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 797126
در روزهای گذشته به دلیل وخامت حال استاد فاطمی‌نیا، ایشان به بیمارستان منتقل شد و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و حال عمومی ایشان چندان رضایت‌بخش نیست.
حال عمومی استاد فاطمی‌نیا مساعد نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدحسین فاطمی‌نیا از فرزندان آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: در روزهای گذشته به دلیل وخامت حال استاد فاطمی‌نیا، ایشان به بیمارستان منتقل شد و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و حال عمومی ایشان چندان رضایت بخش نیست. 

وی ادامه داد: مسیر درمانی استاد با مشکل مواجه شده و از تمام ملت شریف و عزیز که همه در حکم فرزندان استاد هستند، استدعا داریم که در این ماه میهمانی الهی به دعاهایشان ادامه دهند و بر کوره استجابت بدمند؛ خصوصاً در سحرهای باقی مانده، دعا کنند تا ان‌شاءالله به لطف کامل و فضل شامل الهی، خداوند جمیع مریضان خصوصا استاد را لباس عافیت بپوشاند.

به گزارش فارس، استاد فاطمی‌نیا در تعطیلات نوروز هم به دلیل شدت یافتن بیماری سرطان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود.

استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا متولد ۱۳۲۵ در تبریز، خطیب، استاد اخلاق، صاحب‌نظر در زمینه تاریخ اسلامی و کتابشناس و همچنین چهره شناخته‌شده‌ای برای مخاطبان از طریق سخنرانی در منابر و برنامه‌های صداوسیماست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
اللهم اشف کل مریض بحق محمد و آل محمد