پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

گفت و شنود/ بلند و بالا !

چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 797066
نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم جعلی اسرائیل درباره اقدام علیه ایران از طرحی با عنوان «‌مرگ با هزاران ضربه چاقو»! خبر داده بود!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم جعلی اسرائیل درباره اقدام علیه ایران از طرحی با عنوان «‌مرگ با هزاران ضربه چاقو»! خبر داده بود!

گفتم: ولی طرح رژیم صهیونیستی علیه خودشان کمانه کرده و جوانان فلسطینی با حملات پی‌درپی خود علیه صهیونیست‌ها، نفس اسرائیل را بند آورده‌اند.

گفت: بن‌سلمان بدبخت فلک‌زده هم از کشاندن حملات خرابکارانه به داخل خاک ایران خبر داده بود، ولی امروزه رژیم آل‌سعود با حملات انصارالله مرگ را پیش چشم خود می‌بیند و به تِته‌پِته افتاده است.

گفتم: قاتلی را می‌خواستند دار بزنند، قبل از آنکه چهارپایه را از زیر پایش بکشند و به زندگی ننگینش خاتمه بدهند، از او پرسیدند آیا در سرنوشت خود چنین روزی را پیش‌بینی می‌کردی؟ گفت؛ در طالع خود یک مقام بالا و بلندی دیده بودم! اما نمی‌دانستم آن جایگاه بلند، بالای دار است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *