سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۴

اصلاح‌طلب‌ها با رئیسی «درِگوشی» صحبت کردند

سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 796962
در مسائلی که منتقدین و حامیان دولت مطرح کردند، تلاش‌گر بودنِ دولت در مقایسه با وضع گذشته مورد اذعان قرار گرفت.
اصلاح‌طلب‌ها با رئیسی «درِگوشی» صحبت کردند
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد اخوان، مدیر مسئول روزنامه جوان، درباره دیدار شب گذشته اهالی رسانه با آیت‌الله رئیسی و توصیف فضای حاکم بر این نشست، طی سخنانی اظهار داشت: جلسه شب گذشته آقای رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه دارای چند نکته متمایزکننده از سایر جلسات این‌چنینی است؛ ابتدا شخص رئیس‌جمهور آقای رئیسی در مواجهه با طیف‌های مختلف رسانه‌ها که از گرایش‌های متفاوت آمده بودند، سعه صبر داشت و هرکدام از آنان به‌صورت آزادانه حرف خود را زدند و رئیس‌جمهور هم با صبر و حوصله و طمأنینه گوش داد و این خود نکته مهمی است.

وی افزود: هم‌چنین در مسائلی که هم منتقدین دولت و هم حامیان دولت مطرح کردند، تلاش‌گر بودنِ دولت در مقایسه با وضع گذشته مورد اذعان طیف‌های مختلف قرار گرفت و حتی کسانی که حامی دولت قبل بودند نیز امروز پُرکاری و تلاش‌گری دولت سیزدهم را می‌ستودند.

مدیر مسئول روزنامه جوان بیان کرد: مجموع صحبت‌هایی که اصحاب رسانه داشتند مورد توجه رئیس‌جمهور بود؛ البته سخنان حضّار طولانی شد و هم قبل از افطار صحبت انجام گرفت و بعد از نماز و زمان افطار هم از نزدیک گپ‌وگفت داشتند. آقای رئیسی همگان را مورد تفقد خوبی قرار داد و این قرابتِ یک مدیر عالی‌رتبه کشور با اصحاب رسانه خصوصاً در مقایسه با روندی که در دولت گذشته داشتیم شایسته تقدیر و تحسین است؛ چراکه رسانه‌ها به‌نوعی نماینده افکار عمومی و رابط بین دولت و افکار عمومی هستند.

اخوان هم‌چنین در پاسخ به سؤالی درباره حاشیه‌ای از این جلسه‌ خاطرنشان کرد: نکته جالب اینکه آقای شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و حاج‌آقای دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات در جلسه حضور یافته و در دو طرف آقای رئیسی نشسته بودند؛ واقعاً هم این‌طور بود که طیف‌های مختلف به‌صورت متوازن فرصت صحبت داشتند.

وی ادامه داد: این توازن عادلانه در فرصت برای سخنان رسانه‌ها به‌طوری بود که ابتدا یک رسانه اصلاح‌طلب صحبت کرد و آقای رئیسی هم با آرامش گوش داد؛ حتی برخی مدیران رسانه‌ها که از اصلاح‌طلبان هم بودند در فرصتی که از نزدیک فراهم شد، به‌صورت درِگوشی با رئیس‌جمهور صحبت کردند و این مسئله در دولت قبل اصلاً مطرح نبود و امکان وجود نداشت و آقای رئیسی ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با اعضا برقرار کرد.

مدیر مسئول روزنامه جوان هم‌چنین درباره محورهای سخنان خود در این جلسه اظهار داشت: بنده ابتدا درباره ضرورت پرداخت بیشتر دولت به گفتمان‌سازی برای پیشبرد کلان‌پروژه‌ها و همراه‌سازی اجتماعی سخن گفتم، سپس درباره اینکه انباشتی از مسائل از دولت قبل داریم که مردم را با خود درگیر کرده است صحبت کردم و دولت فعلی کارهای خوبی در حل این مسائل انجام داده است و باید این اقدامات در موضوعات مختلف و حوزه اقتصاد هم تسرّی یابد و مردم پُرکار بودنِ دولت را بیشتر ببینند که این پُرکاری منتج به حل مسائل‌شان شده است. در پایان نیز درخصوص فاجعه منا طرح کردم که هنوز بعد از ۶ سال کمیته حقیقت‌یاب تشکیل نشده است و پرونده به‌صورت لاینحل باقی مانده است و از ایشان خواستم به‌عنوان رئیس‌جمهور تدبیری برای این مسئله داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مبادا آقای رییسی به این افراد اعتماد کنه.!
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اعتماد کردن به اصلاح‌طلبان بنظرم درست نمیاد
Iran, Islamic Republic of
به کی اعتماد کنیم؟