پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

دلار به کانال ۲۸ هزار تومان نزدیک شد

يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 796804
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۲۶۵ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۴۷ تومان کاهش یافت. قیمت دلار در بازار آزاد نیز به ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان رسید که به این ترتیب به کانال ۲۸ هزار تومانی نزدیک شده است.
دلار به کانال ۲۸ هزار تومان نزدیک شد
به گزارش جهان نيوز، امروز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۲۶۵ تومان اعلام شد که نسبت به روز ۴۱ تومان کاهش قیمت داشت.

امروز دلار در بازار آزاد نیز در حدود قیمت ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد. برخی کانال‌های تلگرامی و سایت‌ها قیمت فروش دلار را (در ساعت ۱۳:۵۰) ۲۷ هزار  و ۷۰۰ تا ۲۷ هزار و  ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که قیمت آن نسبت به دیروز افزایشی بود.

مهم ترین عامل تاثیر گذار بر روند افزایشی قیمت دلار در بازار، اخبار منتشر شده از مذاکرات وین عنوان می شود با این حال رئیس سابق کانون صرافان در گفت و گو با همشهری، کم شدن عرضه ارز در سامانه نیما از سوی شرکت های پتروشیمی به عنوان عرضه کننده عمده ارز را یکی از عوامل عمده افزایشی شدن قیمت دلار عنوان کرد.
 
قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و ۱۴ تومان و ۲۵ هزار و  ۲۶۵ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۴۱ تومان کاهش یافت.

 همچنین قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۲۵۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۵۴۲ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز گذشته ۱۱۸ تومان کاهش یافت.
 
امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۲۷ تومان و ۲۵ هزار و ۲۷۹ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۱۵۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۴۴۱ تومان اعلام شد که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار کاهش و یورو  افزایش یافت.

نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۱۴۳ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
چی شد؟؟!!!