کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عذرخواهی رونالدو از هوادار اورتون +عکس

21 فروردين 1401 ساعت 12:45

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد بابت شکستن گوشی هوادار اورتون در بازی رو گذشته دو تیم عذرخواهی کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، کریستیانو رونالدو که در پی شکست یک بر صفر روز گذشته (شنبه) منچستریونایتد مقابل اورتون در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، به قدری از این شکست ناراحت و خشمگین بود که هنگام خروج از زمین ورزشگاه گودیسون پارک با پای لنگ‌لنگان و درست پیش از ورود به تونل منتهی به رختکن‌ها، گوشی تلفن همراه یک هوادار 14 ساله اورتون که داشت از او فیلم می‌گرفت را  به زمین زد که منجر به چند تکه شدن گوشی این هوادار شد.

رونالدوی 37 ساله پس از این بازی با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «کنار آمدن با احساسات در لحظات سختی مانند لحظه‌ای که با آن روبرو هستیم، هرگز آسان نیست. با این وجود، ما همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق بازی زیبا هستند. می‌خواهم بابت عصبانیتم عذرخواهی کنم و در صورت امکان از این هوادار دعوت می‌کنم تا یک بازی را در اولدترافورد به نشانه رفتار جوانمردانه و ورزشی تماشا کند».

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده است که در حال بررسی این حادثه است. شیاطین سرخ با این شکست در رده هفتم لیگ برتر قرار گرفتند و امیدشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا  کمرنگ‌تر شد.



سارا کِلی مادر این کودک 14 ساله (جیک هاردینگ) به نشریه «لیورپول اکو» گفت: در پایان بازی بازیکنان منچستریونایتد در حال خروج از زمین بودند. ما روی سکوی پارک اِند و درست کنار تونل خروجی زمین بودیم و پسرم در حال فیلمبرداری از آنها بود. جیک در حال فیلمبرداری از بازیکنان منچستریونایتد بود که در حال خروج از زمین بودند. بعد گوشی‌اش را پایین آورد چون رونالدو جورابش را پایین کشیده بود و پایش در حال خونریزی بود. او تلفن خود را پایین آورد تا ببیند چیست، او حتی صحبت هم نمی‌کرد. سپس رونالدوی خشمگین از کنارش رد شد و روی دست پسرم کوبید که با آن ضربه گوشی‌اش به زمین خورد و او به راهش ادامه داد.

مادر این هوادار اورتون با در اختیار قرار دادن عکس‌‌هایی به نشریه «لیورپول اکو» که دست پسرش بعد از این ماجرا کبود شده، گفت که پسرش برای اولین بار بوده که در یک مسابقه فوتبال شرکت می‌کرده است و بابت این حادثه در شوک کامل به سر می‌برد.

سارا کِلی ادامه داد: اگر جیک گوشی را جلوی صورت رونالدو گرفته بود، رفتار او را درک می‌کردم اما پسرم گوشی‌اش را نزدیک صورت کریس نگرفته بود و تنها گوشی‌اش را به سمت پایین گرفته بود تا جراحت پایش را بررسی کند. او یک پسر اوتیسمی است و توسط یک بازیکن فوتبال مورد حمله قرار گرفته است، من به عنوان یک مادر آن را اینگونه می‌بینم.

سخنگوی پلیس مرسی‌ساید هم در گفت‌وگو با روزنامه «لیورپول اکو» تأیید کرد که در حال بررسی این موضوع هستند و گفت: می‌توانیم تأیید کنیم در پی گزارش‌هایی مبنی بر ادعای حمله (به یکی از هواداران) در بازی فوتبال امروز بین دو تیم اورتون و منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون‌پارک، با این دو باشگاه در ارتباط هستیم. هنگامی که بازیکنان در ساعت 2:30 بعدازظهر (به وقت محلی) در حال ترک زمین بودند، گزارش شد که پسری توسط یکی از اعضای تیم میهمان هنگام خروج از زمین مورد حمله قرار گرفته است. تحقیقات در حال انجام است و افسران در حال حاضر با باشگاه اورتون در حال همکاری برای بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته هستند و در حال انجام تحقیقات گسترده شاهدان هستند تا مشخص کنند آیا تخلفی صورت گرفته است یا خیر!


کد مطلب: 796791

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/796791/عذرخواهی-رونالدو-هوادار-اورتون-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com