جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

کودک مبتلا به سرطان در تمرین نفت آبادان به آرزویش رسید +تصاویر

يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 796783
کودک مبتلا به سرطان به آرزویش یعنی حضور در جمع طلایی پوشان و بازی با آنها رسید.
کودک مبتلا به سرطان به آرزویش رسید +تصاویر
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان، چند روز قبل از سوی موسسه فرهنگی هنری پنجمین فصل قشنگ به جهانگیر کی شمس، مدیرعامل موسسه باشگاه صنعت نفت آبادان خبر دادند که  پسربچه‌ای ۷ ساله به نام محمد صادق از هواداران متعصب تیم نفت آرزو دارد که به عنوان بازیکن تیم صنعت نفت در جمع بازیکنان حاضر و با آنها بازی کند.

این کوچولوی آبادانی که به بیماری سرطان مبتلا شده و در حال مبارزه برای شکست غول سرطان است حالا در اوج مبارزه بی‌امانش با این بیماری به آرزویش که بازی در تیم صنعت نفت آبادان است، برسد.

وقتی کی شمس از این موضوع مطلع شد، طی هماهنگی با زیرمجموعه اش زمینه حضور وی در تمرینات تیم صنعت نفت در محل باشگاه پیروز را فراهم کرد.


عصر روز گذشته برابر با بیستم فروردین. ماه ۱۴٠۱ ، حسین ساکی از بازیکنان تیم صنعت نفت راهی منزل این کودک واقع در خرمشهر شد تا محمد صادق را به همراه پدر و مادرش به سر تمرین تیم بیاورد. 

ورود محمد صادق به باشگاه پیروز با استقبال گرم و صمیمانه مدیرعامل، بازیکنان،  سرمربی و کادر  فنی تیم همراه شد. ضمن اینکه  برخی هدایا از جمله  یکدست لباس کامل مدرسه فوتبال،  یک پیراهن و یک توپ امضا شده توسط بازیکنان،کارت هدیه و برخی اقلام دیگر با نام صنعت نفت را نیز به وی اهدا کردند.

کودک قدری در زمین به بازی پرداخت و در آخر نیز همگی عکسی به یادگار گرفتندـ


در این برنامه هستی چعب که او نیز به نوعی از بیماری مبتلاست به عنوان خاله ی آرزوها کودک سرطانی را همراهی کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشاالله خداوند شفا عاجل به اين كودك عزيزمان عنايت فرمايد.