جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

سروری: صلاح بود که تهران را تعطیل می‌کردند

يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 796776
اگر اطلاعات درستی در خصوص آلودگی هوا به مسئولین داده می شد صلاح این بود که تهران را تعطیل می کردند.
سروری: صلاح بود که تهران را تعطیل می‌کردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، پرویز سروری پیش از آغاز پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح شرایط جسمانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:

هنوز زمان ترخیص آقای چمران از بیمارستان اعلام نشده اما آنچه که پزشکان اعلام می کنند این است که روند ایشان رو به بهبود است و ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده ترخیص خواهند شد و به منزل می روند. به این ترتیب زمینه حضور ایشان در شورا فراهم می شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص موضوع آلودگی هوای تهران نیز گفت: ریشه این آلودگی منشأ داخلی ندارد و از کشورهای عراق و عربستان یعنی منشأ خارجی وارد کشور شده است. لذا حتما باید در تفاهم سه جانبه حل این موضوع انجام شود. کاری که در دولت قبلی باید انجام می شد اما صورت نپذیرفت لذا امروز با انجام اقداماتی می توان هزینه های آن را کاهش داد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اطلاعات درستی در خصوص پیش بینی شرایط جوی به مسئولین داده نمی شود چرا که دیروز شاهد رشد آلودگی بودیم. قطعا اگر اطلاعات درستی می دادند به نظر من صلاح این بود که تهران را تعطیل می کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: وزارت امور خارجه و دولت باید در تفاهمی با کشورهایی که به عنوان منشأ این گردوغبار شناخته می شوند تصمیمات جدی را اتخاذ کنند.

سروری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص انفعال شهرداری تهران در موضوع آلودگی اخیر هوای تهران گفت: بحث تصمیم تعطیلی بر عهده استانداری تهران است ضمن اینکه این آلودگی موضوعی نیست که شهرداری در مورد آن تصمیم گیری کند چرا که منشأ خارجی دارد و شهرداری تهران نمی تواند کاری انجام دهد. برای این موضوع در ستاد دیگری تصمیم گیری می شود اما اطلاعات برای این ستاد به درستی تشریح نشده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اطلاعات درستی در خصوص پیش بینی شرایط جوی به مسئولین داده می شود اما شنیده شدن اون مهمه
Iran, Islamic Republic of
...
دانا
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
جای تعجب اینست که مسئول مربوطه اصرار می کردند وضع هوا رو به بهبودی است در حالیکه بشدت و به عینه رو به وخامت بود..
Iran, Islamic Republic of
اگر در مرز سوریه عراق این غبارها را صهیونیست ها سمی و سرطان زا نکنند. که بعید نیست