پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
لیگ فرانسه

پاری‌سن‌ژرمن با هت‌‌تریک نیمار و امباپه میزبانش را تحقیر کرد +فیلم

يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 796766
پاری سن ژرمن در شبی که مثلث خط حمله این تیم نمایش درخشانی داشت، موفق شد با نتیجه 6-1 کلرمون را شکست بدهد.
پاری‌سن‌ژرمن با هت‌‌تریک میزبانش را تحقیر کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، در این دیدار که در خانه کلرمون برگزار شد، نیمار و کیلیان امباپه هر یک سه گل به ثمر رساندند و لیونل مسی هم با دادن سه پاس گل، نقش پررنگی در این پیروزی داشت.

تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی پاس مسی، نیمار با یک شوت محکم از داخل محوطه جریمه، پی اس جی را پیش انداخت.

این نتیجه تا دقیقه 19 پا برجا بود تا اینکه بار دیگر مسی با یک پاس دیدنی، امباپه را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با هوشمندی دروازه بان حریف را مغلوب کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول تیم میزبان یکی از گل های خورده را جبران کرد تا این نیمه با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

در نیمه دوم هم حملات پی اس جی ادامه پیدا کرد اما تا دقیقه 71 طول کشید تا این تیم به گل سوم برسد. روی یک ضربه پنالتی بود که نیمار موفق شد برخلاف جهت حرکت دروازه بان حریف، کار را تمام کند.

سه دقیقه بعد نیمار در نقش گلساز ظاهر شد و پاس بلند او به پشت مدافعان را امباپه بعد از پشت سر گذاشتن دروازه‌بان، تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 80 امباپه که با پاس مسی درون محوطه جریمه کلرمون صاحب توپ شده بود، با یک شوت دیدنی هت تریکش را در این دیدار تکمیل کرد.

و سرانجام در دقیقه 83، روی یک ضدحمله تند و تیز، امباپه در مقابل دروازه خالی نیمار را صاحب توپ کرد و او هم به راحتی گل سومش در این دیدار را به ثمر رساند تا پاریسی ها در نهایت در خانه حریف به برتری 6-1 برسند.
 









برچسب ها: نیمار مسی امباپه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسي بهترين بازيكن جهان است.