جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

ایران آماده میزبانی از مسافران جام جهانی قطر است

يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 796748
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران برای همکاری با قطر برای میزبانی از مسافران جام جهانی فوتبال آمادگی دارد.
ایران آماده میزبانی از مسافران جام جهانی قطر است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی که امروز میزبان وزیر حمل و نقل قطر در جزیره کیش است افزود: در دیدار اخیر رئیس جمهور کشورمان از قطر، روسای دو کشور ابعاد مختلف مشارکت ایران در حوزه‌های سفر‌های دریایی، هوایی و اسکان مسافران را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی گفت: مسافت 40 دقیقه‌ای پرواز از کیش به قطر و زیرساخت‌های مناسب هتلی این جزیره کیش را به یکی از مهمترین نقاطی تبدیل کرده و می‌تواند در میزبانی از مسافران جام جهانی نقش آفرینی کند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: علاوه بر کیش، استان‌های ساحلی و غیر ساحلی ایران هم در میزبانی از مسافران و پشتیبانی از حوزه‌های حمل و نقلی و گردشگری مشارکت خواهند داشت.

بر اساس این گزارش جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر امروز برای بازدیدی دو روزه از امکانات و زیرساخت‌های کیش، وارد این جزیره خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه زمینه خارق‌العاده‌ای برای تبلیغ اسلام و انقلاب اسلامی و همچنین روشن نمودن ابعاد وسیع استکبارستیزی و کمک به فلسطین و یمن فراهم خواهد شد. مخصوصا وزارت میراث فرهنگی باید خود برای اشاعه اهداف انقلاب اسلامی ایران و مبارزات علیه صهیونیسم را برای شرکت کنندگان فراهم نماید..