پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رونالدو گوشی یک هوادار را نابود کرد!+ عکس

دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 796727
ستاره پرتغالی شیاطین سرخ پس از شکست خارج از خانه تیمش برابر اورتون دست به حرکتی جنجالی زد.
رونالدو گوشی یک هوادار را نابود کرد!+ عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد در سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس، میهمان اورتون بود و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به میزبان پایین جدولی‌اش که برای فرار از سقوط تلاش می‌کند، باخت.

قبول این شکست برای شیاطین سرخ به خصوص ستاره پرتغالی آنها کریستیانو رونالدو که بعد از مدتی خانه‌نشینی به ترکیب این تیم برگشته بود، اصلاً آسان نبود.

او آنقدر عصبانی بود که پس از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه حین ورود به تونل رختکن‌های ورزشگاه گودیسون پارک گوشی تلفن همراه یک هوادار اورتون را که داشت از او فیلم می‌گرفت به زمین زد و آن را چند تکه کرد.

از شانس بد رونالدو، این صحنه توسط دوربین‌های مدار بسته ورزشگاه ضبط شد و کمی بعد باشگاه اورتون فیلم صحنه پرتاب شدن گوشی هوادار این تیم را در صفحه توئیترش منتشر کرد.




در همین حال برخی منابع اروپایی از جمله خبرگزاری رسمی اسپانیا (EFE) اعلام کردند که در پی این اتفاق، باشگاه منچستریونایتد اقدام به بررسی این اتفاق کرده و ممکن است رونالدو را بازخواست کند.

رونالدو و یارانش با قبول شکست مقابل تیم لمپارد در رده هفتم جدول لیگ برتر باقی ماندند و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بیش از پیش کمرنگ کردند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *