جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

جدیدترین قیمت دلار و یورو در بازار آزاد

شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 796688
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۳۰۶ تومان اعلام شد که نسبت به روز کاری گذشته ۶۳ تومان افزایش یافت. قیمت دلار در بازار آزاد نیز به ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.
جدیدترین قیمت دلار و یورو در بازار آزاد
به گزارش جهان نيوز، امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۳۰۶ تومان اعلام شد که نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۸ فروردین) ۶۳ تومان افزایش قیمت داشت.

امروز دلار در بازار آزاد نیز در حدود قیمت ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. برخی کانال های تلگرامی و سایت ها قیمت فروش دلار را در ساعت تنظیم این خبر ۲۷ هزار  و ۶۵۰ تا ۲۷ هزار و  ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که قیمت آن افزایشی بود.

قیمت خرید و فروش دلار در حدود ساعت ۱۳ و ۵۷ ، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و ۵۴ تومان و ۲۵ هزار و ۳۰۶ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز کاری گذشته ۶۳ تومان افزایش یافت.
 
 همچنین قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و  ۳۷۵ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۶۰ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز کاری گذشته ۶۸ تومان افزایش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت  خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۳۶ تومان و ۲۵ هزار و ۲۸۷ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۴۰۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۹۲ تومان اعلام شد.که در نرخ های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار افزایش و یورو کاهش یافت.
 
نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۱۶۹ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۵۲۹ تومان اعلام شد.
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
چرا مرتب گرون میشه؟؟!!! جان مادرتان یک کاری بکنید!!! ملت توان گرانی ندارد... بس است!!!! پولهای آزاد شده پس چی شد؟؟!!!