پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۴

آخرین وضعیت جسمانی «محمد کاسبی»

پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 796510
عمل سختی روی برادرم صورت گرفته و طبیعتا بعد از چنین عملی نیازمند دوران نقاهت طولانی مدت است.
آخرین وضعیت جسمانی «محمد کاسبی»
به گزارش جهان نيوز، محمود کاسبی برادر محمد کاسبی در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین وضعیت جسمانی «محمد کاسبی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: عمل سختی روی برادرم صورت گرفته و طبیعتا بعد از چنین عملی نیازمند دوران نقاهت طولانی مدت است. وی در حال حاضر دوران پس از عمل را می‌گذارند و نقاهت ادامه دارد. 

وی در همین رابطه ادامه داد: بالاخره جسمی خارجی به قلب برادرم پیوند زده شده و باید چندین ماه صبر کرد تا این جسم خارجی مورد قبول قلب وی قرار گیرد. طبق نظر پزشکان برادرم حداقل شش ماه نیاز به استراحت کامل دارد تا بتواند به وضعیت عادی خود برگردد.

برادر محمد کاسبی درباره احتمال عمل مجدد این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: طبق آنچه پزشکان گفته اند نیازی به عمل مجدد برادرم نیست و همین عمل قلب آخر کفایت کرده و وضعیت وی ثبات دارد. 

وی با اشاره وضعیت هوشیاری برادرش خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت هوشیاری و تکلم برادرم خوب است، البته طبیعتا با وجود چنین عملی کمی طول می کشد تا شخص توان کامل خود را به دست آورد اما زندگی در جریان است و خوشبختانه برادرم روز به روز وضعیت بهتری پیدا می کند. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اللهم اشف کل مریض
United States
انشالله به امید سری های آینده ی خوش رکاب با کامیون های نو.....
رسول
Iran, Islamic Republic of
خداراشکر.خداسلامتی بده.
mohammad
Iran, Islamic Republic of
بازیگر خاطره ساز هر چه زودتر خوب شو