جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱

افطار کردن بنزما ۱۳ دقیقه پیش از بازی با چلسی

پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 796490
مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید درست دقایقی پیش از شروع بازی با چلسی روزه‌اش را باز کرد.
افطار کریم بنزما ۱۳ دقیقه پیش از آغاز بازی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در شب درخشش کریم بنزما که در این بازی هت‌تریک کرد، با نتیجه 3 بر یک میزبانش چلسی را در ورزشگاه استمفوردبریج شکست داد. بر اساس گزارش رسانه‌های مختلف؛ 13 دقیقه پیش  از آغاز این بازی مهاجم فرانسوی و مسلمان رئالی‌ها که ستاره بی‌چون و چرای این میدان بود، روزه خود را باز و افطار کرد.

بنزمای 34 ساله که یکی از آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر اروپا به شمار می‌رود و این فصل در 36 بازی از رقابت‌های مختلف که برای رئال مادرید به میدان رفته، 37 گل به ثمر رسانده و 13 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است، چند روز پیش در گفت‌وگو با «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه گفته بود: ماه رمضان روی تمرینات من تاثیری ندارد. رمضان بخشی از زندگی من است و دین من (اسلام) ماه رمضان را واجب می‌کند. این ماه مبارک برای من خیلی مهم است و وقتی روزه می‌گیرم، احساس خوبی دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


iran
Iran, Islamic Republic of
احسنت ودرود خدا بربنده خوب خدا .انشاءالله روزی برسه که همه ورزشکاران مقید به احکام الهی شوند.وتبدیل به فرهنگ شود.