يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲

عکس/ شغلی برای شمارش پنگوئن‌ها!

پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 796449
نبود آب تنها علت شرایط سخت زندگی در آن منطقه نیست و متقاضیانی که در امتحان استخدامی پذیرفته شوند باید بتوانند همدیگر را از تنهایی دربیاورند، چون کسی جز خودشان و یک دسته پنگوئن گنتو را ندارند.
عکس/ شغلی برای شمارش پنگوئن‌ها!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: یک نهاد مردمی در بریتانیا به دنبال استخدام افرادی است که در دفتری در جزیره گودیر در قطب جنوب مشغول کار شوند، به این شرط که با شرایط سخت زندگی از جمله نبود آب لوله‌کشی کنار بیایند. البته نبود آب تنها علت شرایط سخت زندگی در آن منطقه نیست و متقاضیانی که در امتحان استخدامی پذیرفته شوند باید بتوانند همدیگر را از تنهایی دربیاورند، چون کسی جز خودشان و یک دسته پنگوئن گنتو را ندارند.

وظیفه اصلی این افراد شمردن پنگوئن‌های «گنتو» است. نیرویی که قبلا این کار را انجام می‌داده، می‌گوید: «کلی تمیزکاری برای انجام دادن است و کلی فضله پنگوئن که به آن گوئانو می‌گوییم، اما اصلا وقت برای حوصله سررفتن نیست. جای واقعا جالبی است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید رضا
Iran, Islamic Republic of
بریتانیا تو قطب جنوب هم دفتر داره؟ً!
علیرضا
سلام و خسته نباشید
بنده کجا میتونم درخواست بدم برای این فراخوان؟(زندگی و کار در قطب)
ممنون میشم زودتر بهم اطلاع بدین....!!!