سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت

چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 796411
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت، آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران بزرگ را اعلام کرد.
آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران اظهار داشت: با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند ، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود ندارد.

 وی با بیان اینکه بار ترافیکی روان و آرامی در اکثر محورها در جریان است تصریح کرد: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت تا کبیری ، غرب به شرق بزرگراه حکیم تا کاشانی، بزرگراه شیخ فضل الله تا جناح و غرب به شرق نیایش تا سردار جنگل ، آزاد راه تا پل شرقی و صدر تا شریعتی در جریان است.

سرهنگ شریفی خاطرنشان کرد: زین الدین تا امام علی ( ع ) ، شرق به غرب بابایی تا پل نیروی زمینی ، جنوب به شمال بزرگراه امام علی ( ع ) تا گلشن دوست ، جنوب به شمال نواب تا نهم دی و زین الدین تا بزرگراه امام علی ( ع ) و خیابان آزادی تا استاد معین نیز دارای بار ترافیکی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *