پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱

استقبال گسترده از بلیت فروشی جام جهانی قطر

چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 796401
نشریه قطری در گزارشی از اولین روز بلیت فروشی مرحله دوم مسابقات جام جهانی و خدمت ویژه برای هواداران فوتبال در این رقابت ها پرداخت.
استقبال گسترده از بلیت فروشی جام جهانی قطر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نشریه «الرایه» قطر در گزارشی به اولین روز بلیت فروشی مرحله دوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و استقبال بی نظیر هواداران فوتبال برای خرید بلیت این تورنمنت خبر داد.

نشریه قطری نوشت: بلیت فروشی مرحله دوم مسابقات جام جهانی از روز گذشته با استقبال بی نظیر آغاز شد. با توجه به اینکه در مرحله دوم تیم ها رقبای خود را شناختند هواداران استقبال بیشتری کردند تا از تیم ملی کشورشان حمایت کنند و در بازی های معین تیم  کشورش حضور پیدا کنند.

در مرحله اول بلیت فروشی جام جهانی با وجود اینکه قرعه کشی انجام نشده بود و تکلیف بسیاری از تیم ها برای صعود به جام جهانی مشخص نشده بود ولی ۱۷ میلیون درخواست برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مرحله اول انجام شد.
به نظر می رسد در مرحله دوم درخواست ها فراتر از مرحله اول باشد. ۸۰۰ هزار نفر در مرحله اول به قید قرعه موفق به خرید بلیت جام جهانی شدند.

از خدمات ویژه میزبانی قطر که در تاریخ جام جهانی بی نظیر است این است که یک هوادار می تواند بلیت دو بازی در یک روز را خریداری کند. به دلیل نزدیکی استادیوم های میزبان جام جهانی و قرار گرفتن تمام ورزشگاه ها در شهر دوحه این خدمت ویژه برای هواداران فوتبال مهیا شده تا بتوانند در یک روز دو بازی را از نزدیک تماشا کنند.

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از آبان ماه آغاز خواهد شد. تیم ملی کشورمان در گروه دوم با تیم های آمریکا، انگلیس و برنده پلی‌آف اروپا در این تورنمنت رقابت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
کی روش را برگردانید انشاءالله اینبار صعود میکنیم