شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۳

توقف استقلال با درخشش دروازه بان خود/ پیکان پرسپولیس را در کورس نگه داشت

سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 796317
استقلال در آخرین مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل پیکان در حالیکه یک بازیکن کمتر از حریف داشت متوقف شد.
توقف استقلال با درخشش دروازه بان خود
گروه ورزشی جهان نيوز:تیم فوتبال استقلال در آخرین مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 20 هزار تماشاگر(  به دلیل محدودیت کرونایی ظرفیت تماشاگران محدود است.) به مصاف پیکان تهران رفت که  مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال در روزی که هوادارانش در ورزشگاه حضور داشتند و بیش از یک نیمه 10 نفره بود مقابل پیکان متوقف شد تا فرصت بزرگ برای افزایش اختلاف امتیاز با پرسپولیس به 8 را از دست بدهد. آبی پوشان با این مساوی همچنان بدون شکست و 56 امتیاز در صدر جدول هستند. حسینی دروازه بان استقلال در ثبت این تساوی نقش پررنگی داشت و دو سه موقعیت خوب گلزنی را از پیکان گرفت.

پیکان هم با 33  امتیاز در رده هفتم جدول لیگ باقی ماند. پیکانی‌ها در این فصل بازهم در خارج از خانه بازنده نشدند. مجتبی حسینی دستیار سابق یحیی گل‌محمدی توانست استقلال را متوقف کند تا فاصله امتیازی استقلال و پرسپولیس همچنان 6 امتیازی باقی بماند. 

داور:سیدرضا مهدوی
کمک داوران: امیر رضا آشور ماهانی، احد سلطانی

کارت زرد: مجتبی حسینی( سرمربی )، بهروز نوروزی فر (  پیکان)
کارت قرمز: داسیلوا( دقیقه 40- استقلال)

گل:-

ترکیب تیم استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف( از دقیقه 68 سبحان خاقانی)، امیرحسین حسین‌زاده( از دقیقه 68 امیرعلی صادقی)، کوین یامگا( از دقیقه 75 امیرارسلان مطهری) و رودی ژستد( دقیقه 46 روزبه چشمی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تیم پیکان تهران: محمد ناصری، امیرحسین جدی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی‌فرد، محمدعلی فرامرزی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی( از دقیقه 80 محمد حسین فلاح)، محمد قاسمی نژاد( از دقیقه 73 محمد جواد آزاده) ، مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی( از دقیقه 80 پیمان رنجبری)

سرمربی: مجتبی حسینی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر بازی استقلال مفتضح بود .
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....