جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

عذرخواهی احسان علیخانی از ژاله صامتی

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 796195
احسان علیخانی در متنی خطاب به ژاله صامتی که به دلیل اظهاراتش در «عصر جدید» طی روز‌های اخیر با انتقاداتی مواجه شده بود، به دلیل سوءبرداشت از سخنانش عذرخواهی کرد.
عذرخواهی احسان علیخانی از ژاله صامتی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، برنامه «عصر جدید» در ایام عید نوروز هر شب روی آنتن شبکه سه سیما رفت و طی یکی از قسمت‌ها سخنان ژاله صامتی داور این مسابقه خطاب به یکی از شرکت‌کنندگان حاشیه ساز شد.

در ویدئویی که از این سخنان در فضای مجازی پیچید ژاله صامتی به شرکت‌کننده‌ای روستایی که برای خوانندگی در «عصر جدید» حضور یافته است می‌گوید برای این حرفه باید لهجه‌اش را تغییر دهد. صامتی در این سخنان می‌گوید: «این‌جا اومدی یعنی تو اول باید شروع کنی کلاس بیان بری، لهجه‌ات فراموش بشه، بتونی حرف بزنی، باید کتاب بخونی، باید ادبیات بدونی.»

در این چند وقت سخنان صامتی حاشیه‌ها و بازتاب‌های مختلفی داشت که بیشتر آن‌ها هم انتقادی بود.

احسان علیخانی هم در واکنش به این انتقاد‌ها و همزمان با تبریک تولد این بازیگر و داور «عصر جدید» یادداشتی نوشت که در بخشی از آن آمده است: «من از شما معذرت می‌خواهم که تعدادی دلسوزی مادرانه شما برای بچه‌ها رو به اشتباه بی رحمی شما برداشت کرد… ما که یادمون نمیره نگرانی‌ت برای بچه‌ها از عصر جدید برات مهمتر بود. ممنون که مثل همیشه مادرانه صبوری کردی.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاملا حرف درستی زده برای خواننده حرفه ای اما هرگاه خواست محلی بخونه باید از لهجه اش استفاده کنه آیا کسی موقع خوندن میتونه تشخیص بده آقای علیرضا افتخاری اصفهانی هستند ؟
Iran, Islamic Republic of
بجای انتقاد و توصیه به توجه بیشتر و کلان نگر شدن این خانم از او عذرخواهی هم میکنه متاسفم آقا احسان ..
Canada
هیچ کس لهجه اش را کامل نمی‌تواند تغییر دهد.. مثلا شما میتوانی لهجه ی ایرلندی خالص بگیری؟؟!!
Canada
بعضی وقتها از اینکه یه تعدادی بدیهی ترین موضوعات رو متوجه نمیشن و بر عکسش دنبال ایراد گیری هستن مات و‌مبهوت میمونم. خانم صامتی دقیقن نظرشون این بود که اون جوون باید برگرده به فضای سالم و بی آلایش روستاشون و خوانندگی رو بصورت محلی انجام بده. اینکه فضای هنری شهرهای بزرگ بی رحمه و از این جوون لهجه و‌غیره رو خواهد گرفت. نگاهی کاملا دلسوزانه و مادرانه.
Iran, Islamic Republic of
خانم صامتی میتونستن به اون شرکت کننده روستایی که شگفتی ساز شد سفید بدن و بعد تذکرات لازم رو هم بفرمایند.