شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۳

کفش ارزان وارد نکنید

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 796165
وارد کننده‌ها به جای وارد کردن کفش‌های فاخر ۱۰۰ دلاری، با جریان مافیای واردات کفش عموما کفش‌هایی را وارد می‌کنند که زیر ۳ دلار قیمت دارند.
کفش ارزان وارد نکنید
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: صحبت‌های یکی از اعضای هیئت رئیسه صنعت کفش ایران واکنش‌های زیادی به همراه داشت. لشکری در گفت‌وگویی با باشگاه خبرنگاران گفته: «۲۴ برابر آمار گفته شده در گمرک کفش به صورت قاچاق وارد کشور می شود.» او همچنین اعلام کرده است که در ترکیه متوسط قیمت صادرات کفش  به دنیا ۳.۵ دلار است، اما کفش‌هایی که وارد می‌کنند حدود ۱۴ دلار قیمت دارد. در چین نیز صادرات کفش با قیمت ۴ دلار است، اما واردات کفش با قیمت ۲۰ دلار صورت می‌گیرد.

او در بخش دیگری از گفته‌هایش مدعی شده که وارد کنندگان به جای وارد کردن کفش‌های فاخر ۱۰۰ دلاری، با جریان مافیای واردات کفش عموما کفش‌هایی را وارد می‌کنند که، زیر ۳ دلار قیمت دارد. کاربری نوشت: «الان کفش های تولید داخل خودمون بالای 10 دلارن و مردم قادر به خرید کفش خوب ایرانی نیستن.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به محض ممنوع شدن واردات مطمئن باشید اقلام چندبرابر گران میکنن.
United States
چرا خودمان کفش ۲ دلاری نمی‌توانیم تولید کنیم؟؟!!
.
Iran, Islamic Republic of
کفش هایی که در تلویزیون تبلیغ می شود همه اش چینی است که در داخل کشور صنعت ساختش را آورده اند
کارگاههای کفش سازی در دوران خاتمی شروع به از بین رفتن کرد تاکنون.