شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

دلار در معاملات امروز چقدر قیمت خورد؟

يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 796096
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۳۳۲ تومان اعلام شد که نسبت به آخرین روزکاری گذشته ۵۱ تومان افزایش یافت.
دلار در معاملات امروز چقدر قیمت خورد؟
به گزارش جهان نيوز، امروز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۳۳۲ تومان اعلام شد که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۵۱  تومان افزایش قیمت داشت. امروز قیمت دلار در بازار آزاد نیز در حدود ۲۶ هزار و ۸۷۰ تومان معامله شد. برخی کانال های تلگرامی و سایت‌ها قیمت فروش دلار را (در ساعت ۱۳:۳۲) ۲۶هزار و ۸۲۰ تا  ۲۶ هزار و ۸۷۰ تومان اعلام کرده‌اند.

امروز قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت ۱۳:۳۲، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و ۸۰ تومان و ۲۵ هزار و ۳۳۲ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۱ فروردین) ۵۱ تومان افزایش یافت.

 همچنین قیمت خرید یورو  ۲۸  هزار و  ۲۶۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۵۵۲ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ تومان افزایش یافت.
 
امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار  به ترتیب ۲۴ هزار و ۹۸۵ تومان و ۲۵ هزار و ۲۳۶ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۲۴۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۵۲۷ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار و  یورو افزایش یافت.

 نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۱۸۳ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۴۲۰ تومان اعلام شد.
مرجع : همشهری ‌آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *