شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۵

یک سرباز نیروی انتظامی در بوشهر به شهادت رسید

چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 795857
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در درگیری پلیس با سارق مسلح در بندر امام حسن شهرستان دیلم یک سرباز وظیفه به شهادت رسید.
یک سرباز نیروی انتظامی در بوشهر به شهادت رسید
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ علی یاری در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: شب گذشته بر اثر درگیری گشت انتظامی پلیس با سارق مسلح در بندر امام حسن شهرستان دیلم یکی از سربازان به شهادت رسید و یکی از کادر انتظامی نیز مجروح شد.

وی با اشاره به اینکه این درگیری ساعت ۲۱ شب گذشته رخ داده است افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک در خیابانی پارک شده است، سریعاً گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضع به محل اعزام شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، فردی با اسلحه کلاش به سمت مأموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم «سید نوید موسوی» بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده و ستوان‌یکم انتظامی «جلیل دازه» به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان است.

یاری با بیان اینکه دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: هویت ضارب که دارای سوابق متعدد کیفری است، شناسایی و تلاش‌ها برای دستگیری وی به صورت ویژه ادامه دارد و نتیجه متعاقباً اعلام می‌شود.

قاتل سرباز ناجا در بوشهر دستگیر شد

یک منبع آگاه در گفتگو با فارس اظهار داشت: با شناسایی متهم و عملیات پلیس، عامل شهادت سرباز وظیفه ناجا عصر امروز در کمتر از ۲۴ ساعت از حادثه در اطراف بندر گناوه دستگیر شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا به خانواده‌اش خصوصا پدر و مادرش صبر و تحمل در برابر این داغ سنگین را عطا کنه
Iran, Islamic Republic of
باید اراذل طوری ادب شوند که کسی دیگر جرات چنین اقداماتی نداشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
تجهیزات امنیتی و امکانات دفاعی و همچنین سطح کیفی آموزشهای نیروی انتظامی به قدری کم و ناکافیه که تقریبا" در هر درگیری حتی درگیریهای ساده و پیش پاافتاده با اشرار و قاچاقچیان و سارقان مسلح بی شرف و نامرد تعدادی شهید و زخمی داده!! آخه تا کی باید شاهد این حوادث باشیم؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این شهادت باید مساله اول کشور باشه نه حضور غلط بانوان در ورزشگاه.
Iran, Islamic Republic of
سطح آموزش کمه