کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟

9 فروردين 1401 ساعت 13:17

مهم ترین قدم برای کسب درآمد و بهبود قدرت سایت، افزایش بازدید آن است، به همین دلیل قصد داریم در این مبحث شرح دهیم که چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم که به صورت طبیعی و قانونی در نتایج جستجو حضور داشته باشد. سئو سایت در رسیدن به این هدف ما را یاری می کند.


مهم ترین قدم برای کسب درآمد و بهبود قدرت سایت، افزایش بازدید آن است، به همین دلیل قصد داریم در این مبحث شرح دهیم که چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم که به صورت طبیعی و قانونی در نتایج جستجو حضور داشته باشد. سئو سایت در رسیدن به این هدف ما را یاری می کند.

چرا باید بازدید سایت را افزایش دهیم؟



سایت، پل ارتباطی میان دارنده سایت تجاری و مشتریان است؛ امروزه با گسترش استفاده از اینترنت، این قابلیت که یک سایت در نتایج جستجوهای اینترنتی برای میلیون ها کاربر اینترنتی در دسترس باشد، بسیار ارزشمند خواهد بود.
بیش از 95 درصد از سهم ترافیک های اینترنتی متعلق به سایت هایی است که در صفحه اول گوگل هستند. چند درصد از صفحات سایت شما در صفحه اول گوگل است؟
اگر از چنین موقعیتی محروم هستید، فرصت ارزشمندی را از دست داده اید. اما افسوس خوردن تاثیری ندارد و لازم است بدانید که چگونه بازدید و سئو سایت را افزایش دهید تا سهم بزرگی از ورود کاربران را به خود اختصاص دهید.

نحوه و روش افزایش بازدید سایت

اگر می خواهید بدانید چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم و از سایت های رقیب سبقت بگیریم پیشنهاد میکنیم این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید:

1-     تولید محتوای با کیفیت

2-     ویرایش محتوا

به روز رسانی محتوا برای افزایش بازدید سایت بسیار مهم است. ممکن است اطلاعات محتوای سایت شما قدیمی شده و به اندازه کافی کامل نباشد. در این زمان لازم است برای افزایش بازدید سایت، اقدام به ویرایش محتوا کنید.

3-     انتخاب عنوان مناسب

زمانی که کاربران در موتورهای جستجوگر اینترنتی نظیر گوگل، به جستجوی عبارت های مورد نظر خود می پردازند، گوگل به ترتیب تعدادی از سایت های مرتبط با موضوع جستجوی کاربر را به نمایش می گذارد.
نوشته های آبی رنگ که در نتایج جستجوی گوگل مشاهده می کنید، معمولا همان عنوانی است که محتوا نویس یا سئو کار سایت تمایل داشته در نتایج جستجو به نمایش گذاشته شود. با توجه به این موضوع بسیار مهم است که عنوان مناسب و جذاب برای محتوای خود انتخاب کنید.



به طور مثال حتما بارها سایت های خبری را در نتایج جستجوهای اینترنتی خود دیده اید که چگونه با عنوان های هیجان انگیز و جذاب شما را وادار به کلیک بر روی خبر کرده اند.
باید بگوییم، هر چقدر محتوای شما با کیفیت باشد اگر عنوانی که انتخاب کرده اید، گویای محتوای تولید شده نباشد، احتمال افزایش بازدید سایت را از دست خواهید داد. بنابراین در انتخاب عنوان مناسب، دقت داشته باشید.
 

4-     ارتباط میان عنوان و محتوا

اگر عنوانی که انتخاب می کنید بسیار جذاب باشد ولی زمانی که بازدید کنندگان وارد سایت شما می شوند، با بررسی محتوا متوجه شوند که عنوان انتخابی هیچ ارتباطی با محتوا ندارد و پاسخی برای سؤال خود پیدا نکنند؛ بازدید شما کاهش می یابد.
زیرا بازدیدکنندگان صفحه سایت شما را می بندند، این عکس العمل بازدید کنندگان موجب می شود که لینک محتوای سایت شما، جایگاه خود را در نتایج جستجوی اینترنتی از دست بدهد. برای اینکه بازدید سایت را افزایش دهیم لازم است به این نکته توجه داشته باشیم.

5-     زیاده گویی نکنید

در تولید محتوای خود زیاده گویی نکنید و برای وقت بازدید کننده ارزش قائل شوید. بنابراین پاسخ سؤال اصلی کاربر را در قسمت های پایین متن و بعد از زیاده گویی های خسته کننده قرار ندهید.
 

6-     افزایش سرعت سایت

لازم است با نرم افزارها و آنالیزورهایی نظیر جی تی متریکس، سرعت لود سایت را بررسی کنید. اگر می خواهید بازدید سایت را افزایش دهید لازم است سرعت لود صفحات سایت ، کمتر از 2 ثانیه باشد.

7-     بهینه‌سازی تصاویر

از دیگر نکاتی که به افزایش بازدید سایت کمک می کند می توان به بهینه‌سازی تصاویر وب سایت، نحوه صحیح استفاده از تگ های هدینگ، اطلاع از قوانین جدید مطابق با الگوریتم های گوگل برای استفاده از برچسب ها، بهبود قالب بندی سایت و مطالب، نوشتن توضیحات متای جذاب و سئو شده، نحوه وبلاگ نویسی، نحوه لینک دهی داخلی و خارجی، نحوه استفاده از بک لینک و رپورتاژ، رفع ارورهای وبمستر و ...
8- مواردی که در آیتم هفتم شرح داده ایم، اقداماتی است که الگوریتم های مربوط به نحوه انجام آن به طور مداوم از سوی گوگل تغییر می کند. به همین دلیل بهتر است برای برنامه ریزی این بخش از سئوی سایت، حتما از راهنمایی مشاور سئو حرفه ای استفاده کنید تا به این ترتیب در زمان و هزینه های خود صرفه کرده و بیشترین بازدید را برای سایت خود کسب کنید.
 

مشاور سئو برای افزایش بازدید سایت

کمک گرفتن از مشاور سئو برای افزایش بازدید سایت، بهترین و مطمئن ترین روش برای بهینه‌سازی سایت است. البته پیدا کرده سئوکار حرفه ای برای اغلب دارندگان سایت، بسیار دشوار است.
اگر به دنبال سئو کار خوب هستید، یکی از حرفه ای ترین مشاوران سئو که در زمینه بهینه‌سازی انواع سایت در حال فعالیت بوده و در این زمینه سرشناس می باشد، مهندس اسماعیل سحاب است. می توانید برای ورود مستقیم به سایت سئوکار حرفه ای و مشاهده نمونه کارهای این سئو کار در تهران، روی لینک زیر کلیک کنید:
https://ismaeilsahab.ir/
 


کد مطلب: 795822

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/795822/چگونه-بازدید-افزایش-دهیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com