کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راهور:

در ایران، خودروی ملی نداریم، همه چینی است/ نگاه خودروساز ما به خارج است/ شش ماشین پلیس در کرج با آب کار می‌کنند +فیلم

4 فروردين 1401 ساعت 19:57

سردار هادیانفر گفت: متأسفانه نگاه خودروساز ما به خارج است؛ مگر صنایع ما نگاه به بیرون داشته‌اند که اکنون بزرگ‌ترین موشک‌های بالستیک را در منطقه داریم؟ الان در دانشگاه‌های ما خودروی ملی تولید کرده‌اند، اما حمایت نشده‌اند.


به گزارش جهان نیوز، سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگو با همشهری‌آنلاین گفت: امروز یکی بیاید از خودروساز بپرسد که چرا از چین قطعه وارد می‌کنند؟ چه‌کسی بر کیفیت قطعه چینی نظارت دارد؟ ما مادامی که نگاهمان به قطعات چینی است هیچ‌گاه خودروی ملی نداریم.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: متأسفانه نگاه خودروساز ما به خارج است؛ مگر صنایع ما نگاه به بیرون داشته‌اند که اکنون بزرگ‌ترین موشک‌های بالستیک را در منطقه داریم؟ الان در دانشگاه‌های ما خودروی ملی تولید کرده‌اند، اما حمایت نشده‌اند.

سردار هادیانفر گفت: همین الان دانشمندان جوان ما سوخت آب را به جای بنزین تولید کرده‌اند و اکنون ۶ خودروی پلیس ما در البرز از آب برای تردد استفاده می‌کنند. حالا هر چه به‌خودروساز می‌گوییم از آب استفاده کن، هزار اما و اگر می‌آورد. بالاخره اینها باید بروند دنبال اینکه در کشور را ببندیم و یک خودروی ملی به‌طور صددرصد که صفر تا ۱۰۰ قطعاتش مال همین کشور است را تولید کنیم.
 

دانلود فیلم

بیشتر بخوانید:
خودروهای ما نه زیبا هستند نه ایمنی دارند نه کیفیت
برخی خودرو‌ها اگر تندتر بپیچید؛ چرخ خودرو باز می‌شود
چرا ارابه مرگ تولید می‌کنید؟/ ایربگ هیچ خودرویی در حادثه بهبهان باز نشد
با قیمت خودروی خارجی، خودروی ناایمن به مردم ندهید
مگر می‌شود خودروی صفر کیلومتر بعد از تحویل نقص داشته باشد؟


کد مطلب: 795616

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/795616/ایران-خودروی-ملی-نداریم-همه-چینی-نگاه-خودروساز-خارج-شش-ماشین-پلیس-کرج-آب-کار-می-کنند-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com