پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی مشخص شد

پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 795606
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل کره جنوبی در شرایطی مشخص شد که دراگان اسکوچیچ همزمان سه مدافع وسط را در ترکیب قرار داده است.
ترکیب تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی
به گزارش جهان نيوز، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز به مصاف هم می‌روند. این مسابقه از ساعت ۱۵:۳۰ در استادیوم جام جهانی شهر سئول برگزار می‌شود.

«دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی ایران تیمش را برای این مسابقه با ترکیب زیر روانه میدان می‌کند:
امیر عابدزاده، احسان حاج صفی(کاپیتان)، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، احمد نورالهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی زادگان، علی قلی زاده، سید مجید حسینی، سردار آزمون، امید نورافکن.

به نظر می رسد اسکوچیچ قصد دارد با سه دفاع میانی در این مسابقه به میدان برود چرا که کنعانی زادگان، حسینی و خلیل زاده همزمان در ترکیب هستند.

ایران برای این مسابقه مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش را به دلیل ابتلا به کرونا و صادق محرمی و سعید عزت اللهی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

تیم ملی کشورمان در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد و کره جنوبی با ۲۰ امتیاز دوم است. هر دو تیم پیش از این صعود خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *