پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

چند نفر در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند؟

دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب: 795509
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام ۵.۳ میلیون نفر در نهضت ملی مسکن و تعیین تکلیف واجدان شرایط تا پایان بهار خبر داد.
چند نفر در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده با اشاره به ثبت نام بیش از پنج میلیون و 300 هزار متقاضی تا به امروز در طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: سه شرط ابتدایی قریب به 90درصد از ثبت نام کنندگان تاکنون پالایش شده است و شرط چهارم که سابقه سکونت است، در استان یا شهر جدید مورد تقاضا، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر این که براساس برنامه زمانبندی تا پیش از تابستان سال 1401 نتیجه نهایی به متقاضیان اعلام می شود، عنوان کرد: این بدان مفهوم نیست که نتیجه نهایی در آن تاریخ به همه اعلام می‌شود، بلکه به صورت گروه به گروه از طریق پیامک اطلاع رسانی صورت می‌گیرد و هر گروه که در ابتدا پالایش نهایی شود زودتر مطلع می‌شود، اما تا پایان خردادماه همه متقاضیان تعیین تکلیف می‌شوند.

وی یادآور شد: اگر کسی ذی حق باشد و به هر دلیلی نامش جزو واجدان شرایط اعلام نشده باشد، باید به اداره کل راه و شهرسازی استانی که ثبت نام کرده یا به شهر جدیدی که در آن محدوده تقاضای مسکن داشته است، برای بررسی مجدد مستندات مراجعه کند و اگر اشتباهی صورت گرفته باشد، حتما اعاده و بررسی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *