سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پیام تبریک رئیس قوه قضاییه به مناسبت نوروز

دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 795465
رئیس قوه قضاییه در پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و نوروز باستانی را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس قوه قضاییه به مناسبت نوروز
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و نوروز باستانی را تبریک گفت.

پیام نوروزی رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:
باسمه تعالی
نوروز ۱۴۰۱ معطر به عطر بهار طبیعت و شمیم اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه فرا رسیده و این امید را در قلب‌ها و جان‌های مستضعفین و منتظرین عالم دو چندان کرده که ورود به سال و قرن جدید شمسی، قرین با پایان فراغ و آغاز وصال و تحقق عدالت جهانی باشد.

ملت عزیز ایرانِ اسلامی طی سال‌های گذشته روزها و ایام پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، اما مثل لحظه به لحظه‌ی تاریخ، با صلابت و عزت از این فراز و نشیب‌ها عبور کرده و امروز در حال گذر از پیچ تاریخی و ورود سرافرازانه به قرن ۱۵ شمسی تبدیل به یک ملت قدرتمند، با تجربه، آبدیده، صبور و عزیز شده است.

در سال جدید که مبتنی بر اقتضائات زمانه و ضروریات کشور از سوی رهبر حکیم انقلاب با عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، عزمی جزم و استوار داریم تا در راستای وظایف ذاتی عدلیه با همکاری و هم‌افزایی سایر قوا از امر «تولید» که بحق یک «جهاد» نام گرفته است، از تولیدکنندگان و صنعتگران و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی ویژه کنیم و در مقابل هر آنچه که مانع رونق و جهش اقتصاد مولد و اشتغالزا است بایستیم تا از این طریق ضمن تحقق منویات رهبر معظم انقلاباسلامی، توطئه‌های دشمنان و عنودان که طی سال‌های اخیر از هیچ تلاشی برای زمین زدن اقتصاد ملی و معیشت مردم فروگذار نکرده‌اند را خنثی سازیم.

همچنین خود را موظف و مکلف میدانیم در حیطه مسئولیت‌ها و اختیارات قانونی خود در دوره تحول و تعالی بویژه در مقوله‌های ناظر بر احیای حقوق عامه، گسترش عدل، انسداد بسترها و گلوگاه‌های فساد، صیانت از بیت‌المال و کمک به تقویت بنیه اقتصادی و تولیدی کشور، بیش از پیش مجاهدت کنیم.

در این فرصت جا دارد خداقوت و آرزوی توفیق برای کارکنان دستگاه قضا داشته باشم که با همه توان و با وجود سختی‌ها و کمبودها سعی داشته اند یک جهاد قضایی را محقق کنند.

سال نو و بهارطبیعت را به همه هموطنان عزیز تبریک عرض کرده و وصحت وسلامت همه رااز خداوند متعال خواستارم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *