پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

شرط انجام سفر نوروزی چیست؟

يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب: 795436
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره شرایط انجام سفرهای نوروزی توضیح داد.
شرط انجام سفر نوروزی چیست؟
به گزارش جهان نيوز، دکتر عباس شیراوژن در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرط انجام سفرهای نوروزی اظهار داشت: بحث رنگ‌بندی شهرها برای تردد بین‌استانی در ایام نوروز مطرح نیست و تزریق دو دوز واکسن کرونا ملاک انجام سفرهای نوروزی است.

وی افزود: مالکان پلاک خودروهای شخصی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند؛ درصورت تردد بین‌شهری با وسیله نقلیه شخصی، هر 24 ساعت یکبار، یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: مراکز فروش بلیت نیز به سامانه "ایران من" متصل هستند و استعلام وضعیت واکسیناسیون افراد برای صدور بلیت، از این طریق امکانپذیر است.

پیش از این تزریق سه دوز واکسن و یا ارائه تست منفی پی‌سی‌آر برای افراد واکسینه‌نشده از جمله شروط انجام سفرهای نوروزی اعلام شده بود که در جلسه روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا، این مصوبه تغییر کرد و وضعیت واکسیناسیون، به عنوان معیار جریمه افراد اعلام و بنا شد که افراد واکسینه‌نشده در صورت تردد در ایام نوروز، جریمه شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من واکسنم رو زدم‌ میخوام با ماشین برادرم برم‌سفر که واکسن نزده یعنی باید جریمه بشم؟ .