کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعداد کشته‌های جاده‌ای به ۱۳۵ نفر رسید

29 اسفند 1400 ساعت 10:36

در چهارمین روز از اجرای طرح نوروزی پلیس راهور، ۱۳۵ نفر از هموطنان به دلیل عدم رعایت مقررات کشته شدند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، پلیس راهنمایی و رانندگی برای نوروز ۱۴۰۱ افزایش حجم سفر‌ها و تردد بین جاده‌ای را پیش بینی کرده و در این رابطه نیز طرح ویژه نوروزی را با حضور و استقرار بیش از ۷۰ هزار نیروی پلیس در جاده‌ها آغاز کرده است؛ مشروح آخرین اخبار وضعیت جوی کشور و شرایط تردد جاده‌ای آورده می‌شود.

 
آخرین خبر‌ها از سفر‌های نوروزی؛ تعداد کشته‌های جاده‌ای به ۱۳۵ نفر رسید/ گیلان، مازندران و همدان دارای بیشترین تردد مسافر
 
سرهنگ احمد شیرانی گفت: ترافیک نسبتا سنگینی در برخی جاده به ویژه چالوس مسیر جنوب به شمال و جاده هراز محدوده امامزاده هاشم (ع) ایجاد شده است.

وی با اشاره به اعلام هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارش برف و باران، گفت: در حال حاضر استان گیلان، مازندران، همدان و خراسان رضوی بیشترین ورودی و خروجی مسافران را دارند.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: طی ۴ روز اول اجرای طرح نوروزی پلیس راهور، ۱۳۵ نفر از هموطنان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و مقررات، فوت شدند.

وی افزود: در صورتی که وضعیت جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال مانند روز قبل شود، این مسیر به سمت شمال یک طرفه خواهد شد.
 
بارش برف در شمال غرب کشور/ سواحل جنوبی کشور مواج خواهد شد
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در چهارمین روز از اجرای طرح نوروزی پلیس راهور، ۱۳۵ نفر از هموطنان به دلیل عدم رعایت مقررات کشته شدند.
 
نقشینه در گفت‌وگو با میزان گفت: از امروز تا چهارشنبه برای شمال غرب کشور و سواحل شمالی ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی و غربی البرزبارش باران خواهیم داشت و این بارش‌ها در نواحی سردسیر و کوهستانی، به صورت برف خواهد بود.

وی افزود: شدت بارش‌ها برای امروز در استان‌های اردبیل، غرب گیلان و آذربایجان شرقی خواهد بود و در حال حاضر از اردبیل، خوی، ماکو، اهر، مشکین شهر، گرمی، کلیبر، هریس، سرعین، نمین، بستان آباد، بارش برف گزارش شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: برای روز سه شنبه و چهارشنبه برای غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید خواهیم داشت.
 
وی افزود: امروز نیمه شرقی خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد شد و در نیمه شمالی کشور دریای خزر طی سه روز آینده مواج و متلاطم خواهد شد.

نقشینه گفت: آسمان تهران برای امروز وزش باد خواهد داشت و دمای هوای پایتخت برای امروز ۱۷ درجه بالای صفر است.


کد مطلب: 795397

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/795397/تعداد-کشته-های-جاده-ای-۱۳۵-نفر-رسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com