جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مهدوی‌کیا: از رقبا عقب هستیم

يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۰۳
کد مطلب: 795366
سرمربی تیم فوتبال امید با بیان اینکه این تیم نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارد، گفت: برای رسیدن به موفقیت به ابزار لازم نیاز داریم.
مهدوی‌کیا: از رقبا عقب هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مهدی مهدوی‌کیا درباره شروع تمرینات تیم فوتبال امید گفت: در مرحله اول اردوی تیم امید سعی کردیم بازیکنان لیگ دسته اول، دوم و حتی سوم را ببینیم تا پتانسیل کل کشور را در نظر بگیریم. در مرحله بعد، بازیکنان لیگ برتری اضافه می‌شوند. امیدوارم از این فرصت‌ها استفاده کنیم تا آماده مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان شویم. سعی کردیم بهترین نفرات را در این اردو ببینیم. یکی دو اردوی دیگر خواهیم داشت تا با تیم کامل در مسابقات پیش‌رو شرکت کنیم.

«کشور ما همیشه استعدادهای خوبی داشته است». وی با بیان این جمله افزود: با توجه به اینکه با تیم زیر 23 سال شرکت می‌کنیم و سپس خودمان را برای بازی‌های مقدماتی المپیک آماده خواهیم کرد، این موضوع تبعاتی برای ما خواهد داشت. باید از نظر امکانات خودمان را بهتر کنیم. بازی دوستانه نداشتیم و از رقبا عقب هستیم. ازبکستان و قطر سال‌ها در اردو هستند و بازی‌های خوبی انجام می‌دهند. این مسائل البته دلیلی نمی‌شود که پا پس بکشیم و باید جلو برویم و برنامه‌ریزی کنیم.

سرمربی تیم امید خاطرنشان کرد: حدود 25 تا 26 بازیکن در لیگ برتر حضور دارند ولی ما فقط بازیکنان زیر 23 سال را به مسابقات می‌بریم. از 20 فروردین ماه اردوی دیگری برگزار خواهیم کرد. دوست داریم در تعطیلات یک ماهه لیگ در فروردین ماه اردویی را برگزار کنیم و اگر دو بازی تدارکاتی انجام دهیم شرایط بهتر خواهد شد. متأسفانه در این اردو به هماهنگی برای بازی با برخی تیم‌ها نرسیدیم. امیدوارم در هفته آینده با یکی از تیم‌های لیگ برتری بازی کنیم ولی قطعاً در اردوی بعدی نیاز به بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

مهدوی‌کیا در پاسخ به این سؤال که آیا تیم امید امکانات لازم برای صعود به المپیک را دارد یا نه، گفت: برای رسیدن به موفقیت به ابزاری نیاز دارید. اگر تعامل و تفاهم بین کمیته المپیک و فدراسیون باشد و در ماه‌های آینده نیز اردو داشته باشیم، شرایط بهتر می‌شود. برخی از بازیکنانی که می‌خواهیم، در تیم‌های باشگاهی‌شان فیکس نیستند و باید این بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. صعود به المپیک کار سختی است و اگر راحت بود به 44 سال کشیده نمی‌شد. با برنامه‌ریزی و پتانسیلی که داریم، این اتفاق می‌افتد و می‌توانیم به المپیک صعود کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *