جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۲

لو رفتن اطلاعات رئیس سرّی‌ترین سازمان اسرائیل

شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 795364
بعد از انتشار تصاویر شخصی دیوید برنیاع رئیس موساد و اعلام نفوذ هکرها به تلفن همراه او و همسرش، تصاویر فیش حقوقی وی نیز امروز در فضای مجازی قرار داده شد.
لو رفتن اطلاعات رئیس سرّی‌ترین سازمان اسرائیل
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند، بعد از انتشار اطلاعات شخصی برنیاع، اطلاعات مالیاتی درآمد وی متعلق به سال 2020 هم در شبکه مجازی قرار داده شده است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت در تارنمای خود نوشت بعد از آنکه اسرائیل اعلام کرد، اطلاعات منتشرشده در کانال تلگرامی «دست‌های باز» قدیمی است، این گروه فرم شماره 106 (فیش حقوقی) رئیس موساد را برای سال 2020 منتشر کرد و ذیل آن نوشت؛ آقای برنیاع، اطلاعات جدیدی در تلفن همراه قدیمی همسرت وجود دارد؟

این رسانه عبری‌زبان با تکرار ادعای ایرانی بودن این هکرها نوشت: اوایل هفته جاری بود که هکرها اطلاعات شخصی و هویتی برنیاع را در کانال خود قرار دادند اما مسئولین اسرائیل در واکنش به آن، این اطلاعات را اطلاعاتی قدیمی توصیف کردند که از طریق رخنه به تلفن همراه همسر رئیس موساد به دست آمده است.

اما هکرها در واکنش به این ادعا با انتشار فرم شماره 106 مربوط به وی نوشتند؛ آقای برنیاع، این هم اسناد جدید، اینها دیگر در تلفن همراه قدیمی همسرت چه می‌کنند؟ آیا مطمئن هستی که فقط آن تلفن قدیمی هک شده است؟

در ادامه گزارش آحارانوت آمده است: هکرها اطلاعات مالی رئیس موساد را که از دفتر نخست‌وزیری صادر می‌شود، منتشر کرده‌اند همچنین آنها روز چهارشنبه نیز تصاویر شخصی، بلیط هواپیما به‌مقصد کپنهاک و کارت شناسایی او را منتشر کرده بودند.

در پایان این گزارش آمده است، دفتر برنیاع در واکنش به اطلاعات (سابق) آنها را قدیمی توصیف و تأکید کرد متعلق به تلفن همراه رئیس موساد نیست.

روزنامه معاریو هم در تارنمای خود با اشاره به این مسئله تأکید کرد، هکرها در واکنش به ادعای دفتر نخست‌وزیری در مورد قدیمی بودن اطلاعات، اطلاعات جدیدی از بارنیاع منتشر کردند و نوشتند؛ ظاهراً رئیس موساد از قدیم فرم 106 (که یک فرم جدید است) برایش صادر می‌شده است، آقای برنیاع، این سند چرا باید در تلفن قدیمی(!!) همسرت باشد؟ مطمئن هستی که فقط آن تلفن قدیمی هک شده است؟

این رسانه عبری‌زبان هم ادعاهای کلیشه‌ای را تکرار و به‌نقل از منابع آگاه اسرائیلی این کانال تلگرامی را مرتبط با ایران توصیف و اضافه کرد: این گروه هفته گذشته ویدیویی حاوی تصاویر و اسناد شخصی رئیس موساد را منتشر و تأکید کرد این تصاویر حاصل نظارت و اشراف اطلاعاتی طولانی‌مدت بر برنیاع بوده است که از سال 2014 آغاز شده است و به‌عنوان هدیه عید پوریم به او داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
.....
مس
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا برای شما دیگر منطقه امن نیست جایی برای مخفی بودن نمانده
خوش آمدید بروید و دیگر پشت سرتان را نگاه نکنید