شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

برف راه ارتباطی ۷۰ روستا را مسدود کرد

شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 795340
رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اهر از مسدود شدن راه ارتباطی ۷۰ روستای این شهرستان به علت بارش برف خبر داد.
برف راه ارتباطی ۷۰ روستا را مسدود کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، قاسم قمری رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اهر گفت: به دنبال بارش برف سنگین از بامداد ۲۸ اسفندماه، راه ارتباطی ۷۰ روستای اهر قطع شده است و تردد در سایر محور‌های روستایی با زنجیر چرخ و به کندی انجام می‌گیرد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی مشغول به بازگشایی محور‌های مواصلاتی شهرستان اهر هستند، اما با توجه به بارش سنگین برف؛ تردد در محور‌های مواصلاتی بدون زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه راهداران اهری برای خدمات‌رسانی و برف‌روبی محور‌های مواصلاتی، به مرخصی یا دید و بازدید‌های عید نوروز نمی‌روند اظهار کرد: با توجه به بارش برف و پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته جاری، راهداران اهری در آستانه عید نوروز و تعطیلات نوروزی به مرخصی نخواهد رفت.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اهر از مسافران و میهمان نوروزی خواست تا در صورت تردد به شهرستان اهر و منطقه ارسباران، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از سالم بودن برف‌پاک‌کن و بخاری خودرو اطمینان حاصل کنند.

قمری همچنین از برخورد نیسان با گریدر راهداری در حین برف‌روبی جاده اهر ـ تبریز خبر داد و افزود: خودروی نیسان بر اثر لغزندگی با گریدر راهداری در حین برف‌روبی جاده اهر-تبریز برخورد کرد، که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *