کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جان‌باختن ۶۰ نفر در تصادفات ۲ روز اخیر

27 اسفند 1400 ساعت 19:01

متأسفانه در ۲ روز گذشته در تصادفات ۶۰ نفر جان خود را از دست دادند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی‌ در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت مناسبی از لحاظ ترافیکی در جاده ها حکمفرماست تا جایی که جاده چالوس که تا نیم ساعت گذشته یک طرفه بود با توجه به وضعیت مناسب تردد دوطرفه شده و محدودیت برقرار شده مرتفع شده است.

 جانشین پلیس راهور ناجا با بیان افزایش ۲۵ درصدی تردد کشور در دو روز گذشته نسبت به مدت مشابه در سال گذشته اظهار داشت: در محورهای شمالی و زیارتی افزایش تردد ۸۸ درصدی تردد را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

 سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین وضعیت تصادفات و میزان جانباختگان حوادث ترافیکی اعلام کرد: متاسفانه در دو روز گذشته در پی وقوع تصادفات جاده ای ۶۰ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

 وی با بیان اینکه استان‌های فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان و یزد مهمترین تصادفات را داشته‌اند علت اصلی تصادفات به وجود آمده را سرعت غیرمجاز ، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو عنوان کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا از هموطنان درخواست کرد: از عجله و شتاب پرهیز کرده و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

 وی خاطرنشان کرد:ساعت ۱۲ تا ۵ صبح و ۱۴ تا ۱۶ ساعت های خطرناکی است که خواب بر افراد مستولی می شود بنابراین باید افراد در هنگام رانندگی دقت لازم داشته و از رانندگی در حالت خواب آلودگی پرهیز کنند.


کد مطلب: 795308

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/795308/جان-باختن-۶۰-نفر-تصادفات-۲-روز-اخیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com