پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

قالیباف: باید مردم را از نزدیک بشناسیم

جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 795307
رئیس مجلس با بیان اینکه مسیر هزینه‌کرد بودجه‌ها در کشور باید تغییر کند گفت: کار جهادی یعنی اینکه ۱۰ هزار تومان بگیریم و اندازه ۱۰۰ هزار تومان کار انجام دهیم.
قالیباف: باید مردم را از نزدیک بشناسیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه سفر از پیش اعلام نشده به شرق هرمزگان شد شهرستان جاسک در جمع مردم و فعالان جهادی شهرستان اظهار داشت: حضور مسئولان در بین مردم در بحث عینی‌تر کردن تصمیم‌گیری‌ها بسیار مهم است لذا امروز آمده‌ایم تا در پایین‌ترین نقاط جغرافیایی کشور آثاری که تصمیمات درست و غلط ما ایجاد می‌کند را می‌کند را ببینیم تا تصمیماتی که می‌گیریم را با دقت‌نظر بیشتری بگیریم و اشتباهات تکرار نشود.

وی افزود: بنابر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ما نیازمند این هستیم که حلقه‌های میانی جهادی در کشور شکل بگیرد و تقویت شوند تا از این طریق ارتباط با مردم به حد خوبی برسد و هدف ارتقای سطح کیفیت مردم هر منطقه با تعامل و تمرکز گروه‌های جهادی با ظرفیت‌هایی که در هر منطقه وجود دارد رشد پیدا کند.

قالیباف عنوان‌کرد: همه ما واقف هستیم که مشکلات یک‌شبه به وجود نیامده‌ و ظرف مدت ۱۰ روز هم نمی‌شود آن‌ها را حل و فصل کرد بنابراین برای هموار کردن مسیر برطرف کردن مشکلات گام نخست این است که باید مردم مناطق را بشناسیم و ظرفیت‌ها شناسایی شود و سپس در گام‌های بعدی با یافتن اشکالات موجود و برطرف‌ کردن آن‌ها و تکیه بر برنامه‌ریزی دقیق ظرف مدت یک‌ سال بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کار جهادی این نیست که به اندازه امکاناتی که داریم کار کنیم بلکه کار جهادی این است که اگر ۱۰ هزار تومان بودجه داریم با استفاده از آن به اندازه ۱۰۰ هزار تومان کار برای جامعه کار کنیم  در غیر این صورت ما هم دچار مشکلات سیستم‌های اداری خواهیم شد که هزار تومان می‌گیرند و فقط یک‌ تومان کار می‌کنند لذا با فعالیت جهادی باید این مسیر غلط تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: همه ساله مبالغ بسیاری در بودجه که ارقام بالایی هم هستند برای تامین آب، برق، جاده‌های روستایی اختصاص پیدا می‌کند اما با این وجود خیلی از مشکلات در این حوزه‌ها به قوت خود باقی می‌ماند در حالی که اگر این بودجه‌ها و اعتبارات به درستی هزینه شوند مشکلی در این بخش‌ها باقی نمی‌ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Switzerland
تا بحال از کجا پس به مردم نگاه مي كرديد!!؟