جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

نظر جالب بشار اسد درباره جنگ اوکراین

جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 795299
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد، سیاستی که غرب به دنبال آن است، سیاست زور و تبدیل جهان به جنگل است و جنگ اوکراین غرب را در مقابل مردم خود رسوا کرده است.
نظر جالب بشار اسد درباره جنگ اوکراین
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، « بشار اسد » رئیس جمهور سوریه به مناسبت روز معلم در دیدار با معلمان نمونه از سراسر این کشور گفت که کشورش به فارغ التحصیلانی نیاز دارد که آماده فداکاری در راه میهن خود باشند، نه اینکه وطن و منافع مردم را به خاطر منافع خود قربانی کنند.

به نوشته خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)،  اسد در سخنرانی روز پنجشنبه خود تاکید کرد: علم بدون اخلاق منجر به ضرر و زیان می‌شود و نداشتن میهن‌پرستی ویرانی وطن را رقم می‌زند، بنابراین معلم نباید فقط مدرس باشد، بلکه باید تربیت کننده بر مبنای اخلاق حسنه باشد.
 
وی افزود: از آنجایی که آینده نسل‌های میهن به معلمان سپرده شده است، ما نیاز به نسلی داریم که با چالش‌هایی مواجه شوند که ناگزیر از رویارویی با آن هستیم.
 
رئیس جمهور سوریه در بخشی از سخنرانی خود درباره مسائل سیاسی تاکید کرد: غرب در رابطه با نقش، حضور و چهره خود پس از جنگ در اوکراین در حال گذراندن یک مقطع تاریخی است.

وی افزود: سیاستی که غرب به دنبال آن است، سیاست زور و تبدیل جهان به جنگل است و جنگ اوکراین غرب را در مقابل مردم خود  رسوا کرده است.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: جهان به سمت درگیری‌ها پیش می رود و ما باید به طور جدی در مورد چگونگی رویارویی با چالش‌ها فکر کنیم.

او افزود: غرب ثابت کرده است که اصلا به حقوق بین الملل اهمیتی نمی‌دهد و نهادهای حقوق بین الملل را زیر پا گذاشته و جهان را به جنگل تبدیل کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *