پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

روحانی از کاخش کشور را اداره می‌کرد

جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 795285
رویکرد دولت و مجلس فعلی بر این است که با همکاری هم در میان مدت و بلند مدت نسبت به رفع فقر و استضعاف از جامعه اقدام‌های جدی داشته باشند.
روحانی از کاخش کشور را اداره می‌کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مجتبی یوسفی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‌کس مدعی نیست که در کوتاه‌مدت همه مشکلات رفع می‌شود، اما رویکرد دولت سیزدهم بر رفع مشکلات و کاهش محرومیت در جامعه و در کنار مردمی بودن است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و کابینه وی در کنار مردم هستند، در جریان سفر‌های استانی رییس جمهور از نزدیک مشکلات مردم را می‌شنیدند و در جریان جزییات مشکلات و محرومیت‌های جامعه قرار می‌گرفتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: این رویکرد آیت‌الله رییسی و کابینه وی برای شناخت مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن‌ها در حالی است که رییس جمهور قبلی به خاطر کرونا یک سال و نیم در کاخ خود بود و حتی تعدادی از وزرا از اینکه به رییس‌جمهور دسترسی نداشتند، گله‌مند بودند.

یوسفی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم برخلاف رویکرد دولت قبل که سیاست خارجی خود را بر مبنای رابطه با چند کشور غربی پایه‌گذاری کرده بود، ارتباط با کشور‌های مختلف به ویژه کشور‌های منطقه‌ای را در دستور کار خود قرار داده و حضور در پیمان شانگ‌های و همچنین ارتباط دوجانبه و انعقاد پیمان‌های دوجانبه با کشور‌های مختلف از جمله اقدامات آیت‌الله رییسی در مدت کوتاه شش ماه گذشته است.

وی افزود: آیت‌الله رییسی پس از سفر به روسیه، از کاخ کرملین به طور مستقیم به مناطق سیل زده کرمان رفت و در کنار مردم حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به آن‌ها قرار گرفت و این خود گواهی بر این مدعاست که رویکرد دولت فعلی بر این است که با مردم و در کنار مردم باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس یادآور شد: رویکرد دولت و مجلس فعلی بر این است که با همکاری هم در میان مدت و بلندمدت نسبت به رفع مشکلات و رفع فقر و استضعاف از جامعه اقدامات جدی داشته باشند، اما آنچه که مهم است این است که مردم در کوتاه مدت نیز نتیجه این اقدامات را مشاهده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
انقلاب کردیم که کاخ نشینی و کوخ نشینی نداشته باشیم....
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما که پای کسانی سوختیم که ندانسته و یا آگاهانه به حسن روحانی رای دادند و این شد نتیجه کار!!