چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۲

آدم‌خواری در تبلیغات معروف‌ترین برند مرغ سوخاری!

جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 795280
در دو سه سال گذشته، همزمان با تبلیغات سنگین رسانه‌های جریان اصلی روی «خشکسالی» و احتمال «قحطی مواد غذایی» در آینده‌ی نزدیک، به طرز بسیار مشکوکی اخبار و گزارش‌ها درباره خوردن گوشت انسان افزایش یافت.
آدم‌خواری در تبلیغات معروف‌ترین برند مرغ سوخاری!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، حساب توئیتری وابسته به رستوران‌های زنجیره‌ای «مرغ سرخ‌شده‌ی کنتاکی» یا همان «KFC» اخیرا تصویری را در تایم‌لاین خود منتشر کرده که جنجالی شده است. در این تصویر، انسانی شبیه یک انسان اولیه را می بینیم که در حال به نیش کشیدن تکه‌ای مرغ سوخاری است که از ظرف‌های قرمز پلاستیکی معروف کی اف سی بیرون آمده است.
 

نکته این‌جاست که این تصویر در واقع برگرفته از نقاشی معروفی از  فرانسیس گویا، نقاش معروف اسپانیایی قرن هجدهم و نوزدهم است. در اساطیر رمی،  ساتورن، خدای زمان(در یونانی تایتان کرونوس)، مرتبط با سیاره زحل است. نقاشی گویا، ساتورن را در حال خوردن پسر خود نشان می دهد و نام تابلو اصولا «ساتورن پسرش را می خورد» است.

نقاشی فرانیسیس گویا
 
در تصویر منتشر شده در حساب توییتری کی اف سی، جای پسر ساتورن با مرغ کنتاکی عوض شده است. گفتنی است که Saturn را شمار زیادی از اسطوره‌پژوهان و نمادشناسان، ریشه‌ی کلمه satan یا شیطان می دانند. این که کی اف سی، به این وضوح، از یک نقاشی معروف که سوژه آن کانیبالیسم(آدم‌خواری) است برای تبلیغ الهام گرفته، در خوش‌بینانه‌ترین حالت محصول یک سلیقه‌ی سیاه و روانپریشانه و در بدترین حالت، القاء آگاهانه‌ی آدم‌خواری است.


ساتورن
ذکر این نکته لازم است که در دو سه سال گذشته، همزمان با تبلیغات سنگین رسانه‌های جریان اصلی روی «خشکسالی» و احتمال «قحطی مواد غذایی» در آینده‌ی نزدیک، به طرز بسیار مشکوکی اخبار و گزارش‌هایی درباره خوردن گوشت انسان، در قالب‌ها و الگوهای مختلف منتشر شد. جالب این‌جاست که ظاهرا سوئد و کشورهای اسکاندیناوی در جهت القاء آدم‌خواری به عنوان یک راه حل وارد عمل شدند. در سپتامبر 2019، یک «د انشمند» سوئدی به نام پروفسور ماگنوس سودرلوند در همایشی در مدرسه اقتصادی استکهلم پیشنهاد داد که استفاده از گوشت انسان‌های مرده، یک راه حل مناسب برای مبارزه با کمبود یا قحطی مواد غذایی در آینده است!
 
در سپتامبر سال قبل، یک گروه تحقیقاتی در سوئد به سرپرستی اریک کارلسن(که همزمان مدیرعامل شرکت صنایغ غذایی سوئد میت هم هست) با حمایت فدراسیون مواد غذایی سوئد، با پیشنهاد استفاده گوشت انسان به عنوان راهکار مقابله با خشکسالی و کمبود مواد غذایی جنجال به پا کرد.

نکته قابل‌تامل این که در ماه اکتبر ، خبر تولید برگر گوشت انسان توسط یک شرکت مواد غذایی سوئدی خبرساز شد.

در سال 2020، نیویورک تایمز از جنجالی شدن طرح کشت سلول انسانی با هدف تولید استیک در لندن خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کانیبالیسم یا همان آدم‌خواری قطعا در دستور کار شیطان‌پرستان قرارداشته و در آینده هم خواهد داشت
عارفه
Iran, Islamic Republic of
دیگه داریم به یقین نزدیک می شویم که آخر الزمان است
Iran, Islamic Republic of
واقعا بعیده .
Iran, Islamic Republic of
حالم بهم خورد
گمنام
Iran, Islamic Republic of
جاهلیت مدرن 😣
Iran, Islamic Republic of
مافیای جهانی پیروان شیطان !
Iran, Islamic Republic of
شیطان پذیرها و شیطان پرست های عقب مانده!
Romania
اولئک کالانعام با هم اضل
میر قلیچ
Iran, Islamic Republic of
جدیدا کارخانه ای هم زده اند که با بول انسان نوشابه درست می کنند. نوش جانشان.
بدبختی اینکه فردا، این حیوانهای پست را بعضی از ‌... الگوی خودشان قرار می دهند.و دم از تمدن می زنند
Iran, Islamic Republic of
حزب شیطان چگونه تبلیغ و فعالیت میکنه و ما چگونه ؟ نشسته ایم دست روی دست تا کی ؟
Iran, Islamic Republic of
.آخه یه عکس تبلیغی چه ربطی به آدم خواری داره؟
Iran, Islamic Republic of
ازآدمیت خارج شدن حیوانات شیطان پرست البته حیف نام حیوان که روی اینها گذاشته بشه