سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۸

اسرائیل یک خطای دیگر کند پاسخ سپاه غیرقابل تصور خواهد بود

جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 795276
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونستی حق فعالیت در اربیل را ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی یک خطای دیگر کند پاسخ سپاه غیرقابل تصور خواهد بود.
اسرائیل فقط یک خطای دیگر بکند
به گزارش جهان نيوز، محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام در پاسخ به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی بود و طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران برای برخورد با رژیم صهیونیستی از توانایی و اقتدار بسیار بالایی برخوردار است و این توانایی حتی برای رژیم صهیونیستی قابل تصور هم نیست.

وی با تأکید به اینکه "رژیم صهیونیستی حق نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارد"، گفت: فعالیت جاسوسی رژیم صهیونیستی در کشور عراق برای ما به هیچ عنوان قابل قبول نیست و صهیونیست‌ها باید بدانند که حضورشان در کشورهای همسایه ما با مرگ و نابودی‌ها آنها برابری می‌کند.

کوثری گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست از پا خطا کند، سپاه پاسداران برای پاسخ به صهیونیست‌ها یک قدم جلوتر خواهد رفت و حتی ممکن است شدت و نوع پاسخ را تغییر دهد؛ صهیونیست‌ها خودشان خوب می‌دانند که ایران برای برخورد با رژیم صهیونیستی‌ از چه توانایی‌هایی برخوردار است و این توانایی چه لطماتی می‌توانند به صهیونیست‌ها بزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
هيهووو ! حالا هى اونقدر رجز بخونيد و تهديد كنيد كه عراق هم از دست تون بره !
United States
بزنید پدر پدر سوخته شان را درآورید.....
میثم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
امنیت خیلی خوبه ولی استرس آدم رو نابود می کنه...
Iran, Islamic Republic of
ارتباط استرس با بحث ما چیه؟
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
انشاالله نابودی رژیم صهیونیسم.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بهترين موقع براي زهر چشم نشان دادن به اسرائيل بلا فاصله بعد از ترور سردار سليمان بود كه از هر حيث زمينه هاي داخلي و بين المللي فراهم بود ....