کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهمترین برنامه ارتش در سال ۱۴۰۱

26 اسفند 1400 ساعت 9:39

معاون تربیت و آموزش ارتش آموزش را یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ارتش در بحث تربیت نیرو‌های متخصص و انقلابی برای نیرو‌های مسلح و آینده نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: شعار ارتش در سال ۱۴۰۱ در بحث سربازی، این است که جوانان با کسب مهارت دوران سربازی را به‌پایان برسانند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، امیر سرتیپ علیرضا شیخ در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مهم‌ترین برنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۱ در حوزه تربیت و آموزش، آموزش را یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ارتش در بحث تربیت نیرو‌های متخصص و انقلابی برای نیرو‌های مسلح و آینده نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: شعار ارتش در سال ۱۴۰۱ در بحث سربازی، این است که جوانان با کسب مهارت دوران سربازی را به‌پایان برسانند.

 
معاون تربیت و آموزش ارتش تأکید کرد: تحقق این برنامه راهبردی، از اهداف مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران است و در این مسیر برنامه‌ریزی‌های خوبی به عمل آمده است.
 
شیخ با اشاره به اینکه برنامه‌های ارتش در حوزه مهارت اندوزی سربازان، اشتغال‌زایی و تبدیل این مهارت‌ها به اشتغال است، اضافه کرد: هدف این است که بعد از سربازی برای جوانان فضای کسب‌وکار متناسب بامهارتی که در دوران سربازی آموختند ایجاد شود.
 
معاون تربیت و آموزش ارتش بابیان اینکه عدم همگرایی دستگاه‌ها، مشکلاتی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در این مسیر ایجاد کرده است، تصریح کرد: دستگاه‌ها هم باید در تحقق این موضوع کمک کنند.
 
شیخ اظهار داشت: همه دستگاه‌ها به‌عنوان یک پیکر واحد نظام جمهوری اسلامی گرد هم جمع شوند، زیرا سربازی آخرین گلوگاهی است که تخصص‌ها را به مهارت و مهارت‌ها را به شغل تبدیل کند.


کد مطلب: 795174

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/795174/مهمترین-برنامه-ارتش-سال-۱۴۰۱

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com