جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جزئیات محدودیت ترافیکی تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 795124
مسئول سالن عملیات سازمان راهداری و حمل‌ونقل از بازگشایی محور هراز خبر داد.
جزئیات محدودیت ترافیکی تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، با اشاره به اینکه محور هراز لحظاتی پیش بعد از اقدامات فنی برای ایمن‌سازی آن بازگشایی شد اظهار کرد: از تاریخ 25 اسفند 1400 تا پایان روز یکشنبه 14 فروردین 1401، برای ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعلام می‌شود.

وی افزود: بر این اساس تردد انواع موتورسیکلت در مدت یاد شده در همه آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و محورهای کرج - چالوس، هراز - فیروزکوه و محورهایی که ضرورت ایجاب می‌کند ممنوع است.

محرابی‌نیا تصریح کرد: در همه محورهای برون‌شهری محدودیت‌های ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال خواهد شد. البته تردد انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، بهداشتی، ضدعفونی‌کننده و کالای اساسی با داشتن مجوز از پلیس راهور مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا خواهد شد.

مسئول سالن عملیات سازمان راهداری و حمل‌ونقل از ممنوعیت تردد کامیون، تریلر و کامیونت در جاده چالوس خبر داد و گفت: تردد هرگونه وسایل نقلیه در محور کرج - چالوس از ساعت 12 روز چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ 25، 26، 27، 28 و 29 اسفند تا ساعت 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *