کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین تغییرات قیمت دلار در بازار آزاد

همشهری , 25 اسفند 1400 ساعت 15:41

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۶۰۷ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱۸۵ تومان افزایش یافت. امروز دلار در بازار آزاد نیز در حدود قیمت ۲۶ هزار و ۴۴۰ تومان معامله شد.


به گزارش جهان نیوز، امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ قیمت دلار در بازار آزاد تا ساعت  ۱۴:۱۶ در حدود ۲۶ هزار  و ۴۴۰ تومان اعلام شد. برخی کانال‌ها نیز قیمت فروش دلار در بازار آزاد را ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان عنوان کرده‌اند.

همچنین قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۳۶۲ تومان و ۲۴ هزار و  ۶۰۷ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۸۵ تومان افزایش یافت.

 قیمت خرید یورو  ۲۷  هزار و ۸۴۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و  ۱۲۷ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۸۸ تومان افزایش یافت.

 
امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۴ هزار و ۵۴۳ تومان و ۲۴ هزار و ۷۹۰ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۴۸۶ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۷۶۳ تومان اعلام شد. که در نرخ های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار کاهش و قیمت یورو  افزایش یافت.

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۵۱۵ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار تومان اعلام شد.


کد مطلب: 795122

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/795122/آخرین-تغییرات-قیمت-دلار-بازار-آزاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com