جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴

پویش مجازی با تو عهد میبندیم

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 795103
با تو عهد میبندیم که برای ظهورت قدمی برداریم. در سایت salambarmahdi.ir عهدنامه‌ات را امضا کن.
پویش مجازی با تو عهد میبندیم
به گزارش جهان نيوز، در آستانه نیمه شعبان؛ پویش مجازی با تو عهد می‌بندیم آغاز به کار کرد.

پویش مجازی باتو عهد می بندیم در آستانه نیمه شعبان المعظم سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی(عج) در فضای مجازی و عمومی جامعه آغاز به کار کرد.

به گزارش تهران۲۴ از رسول شکری نیا خادم المهدی(عج) و دبیر این پویش با اعلام این خبر گفت: در ایام ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) هرکسی در هر نقطه‌ای از جهان تلاش می‌کند با انجام خدمتی ارادت و عشق خود را به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) نشان دهند از این رو از جشن و چراغانی و اطعام فقرا و مساکین گرفته تا نذر خدمت و برعهده گرفتن مسئولیت های اجتماعی گوناگون در همین راستاست.

وی افزود: امسال جمعی از ارادتمندان و منتظران حضرتش در مجموعه های مردمی با همکاری رسانه ها، فعالان مجازی و هیئت های مذهبی علاوه بر خدمت به مردم و جشن های معمول، چله مهدوی را برگزار کردند که از چهل روز قبل از نیمه شعبان با خواندن دعای عهد و سایر اعمال و نذورات مختلف در این هم آورد معنوی به عشق حضرت مهدی(عج) شرکت کردند و با ندای سلام بر مهدی(عج) هر خدمتی توانستند آماده کردند.

شکری نیا تاکید کرد: پویش ملی و حتی بین المللی با توعهد می بندیم نیز در قله این اتفاقات و رویدادهاست که منتظران حقیقی حضرت با مراجعه به سایت عهد/ سلام بر مهدی به نشانی: https://ahd.salaambarmahdi.ir/ ضمن تجدید عهد با حضرت ولی‌عصر(عج) که در دعای شریف عهد آمده است:

اللّٰهُمَّ إِنِّي أُجَدِّدُ لَهُ فِي صَبِيحَةِ يَوْمِي هٰذَا وَمَا عِشْتُ مِنْ أَيَّامِي عَهْداً وَعَقْداً وَبَيْعَةً لَهُ فِي عُنُقِي لَا أَحُولُ عَنْها وَلَا أَزُولُ أَبَدا.
خداوندا! این صبح و هر صبح از زندگی‌ام با او پیمان می‌بندم و بیعت می‌کنم و از این عهد هرگز دست برنمی‌دارم.
عهد می‌بندند که در این راه پایدار بمانند.


وی ادامه داد: بسیاری از مشتاقان حضرت حجت(عج) همچنین متعهد می شوند کاری، فعلی، اقدامی، عمل خیر یا حتی انجام وظیفه‌ای را به نیت امام زمان(عج) انجام دهند که در صورت تمایل در بخش پائین این سایت ثبت نام و کنش فرهنگی، اجتماعی، مجازی از هر مدلی که دوست دارند انجام می دهند مثلا” کسی به نیت آقا صاحب الزمان(عج) هزینه زیارت کسی را می پردازد، کسی نذر نان دارد، کسی نذر وقت و زمان دارد و متعهد می شود هر هفته چندساعت خود را برای امام زمان(عج) گذاشته و مثلا” آموزش رایگان بدهد، یا گره ای از مشکلات مردم باز کند.

دبیر این پویش تاکید کرد: این سنت حسنه که به نیت حضرت صاحب الزمان(عج) اقدامی انجام شود از دیرباز بوده و برخی کسبه درآمد خود را نصف نصف یا یک سوم با امام زمان تقسیم و سهم آن حضرت را صرف امور خیر، ازدواج، ایتام، آزادی زندانیان و… می‌کرده‌اند که هنوز هم در بین کسبه مومن و متدین در انواع مختلف وجود دارد.

وی در پایان از علاقمندان خواست علاوه بر حضور در این پویش معنوی و بستن عهدنامه با صاحب عصر و الزمان(عج)، در ترویج این اقدام خیرخواهانه و کنشگری فعالانه در این عرصه فعال باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *