پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲
اولمرت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی:

ایرانی‌ها واقعاً قوی هستند/ وقتی می‌گویند می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند ما خیلی نگران می‌شویم

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 795041
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت ایران کشور قدرتمندی است و دانشمندان توانمندی در عرصه‌های علمی دارد و اسرائیل از این بابت نگران است.
ایرانی‌ها واقعاً قوی هستند/ وقتی می‌گویند می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند ما خیلی نگران می‌شویم
به گزارش جهان نيوز، ایهود اولمرت نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه با واشنگتن پست لایو ضمن اعلام نگرانی از حمله اخیر هکرهای ایرانی به سایت‌های دولتی این رژیم گفت: ایرانی‌ها واقعا قوی هستند برای همین است زمانی که می‌گویند می‌خواهند رژیم صهیونیستی را نابود کنند ما خیلی نگران می‌شویم.

وی ادامه داد: ایرانی‌ها بسیار توانمند هستند. آنها دانشمندان بسیار قوی دارند. ایران اصلاً کشور جهان سوم محسوب نمی‌شود.

اولمرت در ادامه تاکید کرد: من در زمان اوباما یکی از طرفداران توافق هسته‌ای آمریکا با ایران بودم چرا که تصور می‌کردم این توافق می‌تواند مانع دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای شود. اما اشتباه بزرگ را دونالد ترامپ مرتکب شد که از این توافق خارج شد. حالا هم احساس می‌کنم جو بایدن باید به اندازه کافی به امنیت اسرائیل اهمیت دهد. او هم قطعاً نمی‌خواهد که ایران به یک قدرت هسته‌ای در منطقه تبدیل شود.
 
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در ادامه این گفتگو مدعی شد: اسرائیل قرار است پاسخ ایران را در قالب عملیات‌های مخفی و بدون بر عهده گرفتن مسئولیت آن انجام دهد. من فکر می‌کنم دیگر نیازی نباشد در این مورد توضیحات بیشتری ارائه دهم.

اولمرت همچنین تاکید است: بهتر است به جای اینکه درگیر تهدیدهای لفظی و تحریکات کلامی بی پایان با ایرانی‌ها شویم ساز و کارها را طوری مدیریت کنیم که به توافق هسته‌ای به آن نحوی که مورد تایید ماست برسیم. در ضمن نباید فراموش کنیم که ما می‌توانیم در عملیات مخفی با روش‌های دقیق و استراتژیک علیه ایران هم حضور فعال داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
تو و اربابان ترسویت هیچ غلطی نمی توانید بکنید .
ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد . امام خمینی ( ره )
محمد.قم
Iran, Islamic Republic of
اما جمهوری اسلامی ایران خیلی کوبنده و مردانه و با پذیرش مسئولیت ،اسرائیل رو از پای درخواهد آورد.درضمن موشک باران و دستگیری خرابکاران و بزرگترین حمله سایبری تاریخ رژیم صهیونیستی در ۲۴ساعت حسابی رو روانتون تاثیر گذاشته ها...