سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

کوچ مربیان فوتسال ایران به کشور‌های آسیایی

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 794999
۳ سرمربی نام آشنای فوتسال کشورمان بعد از جدا شدن از تیم‌های خود تصمیم گرفتند در دیگر کشور‌های آسیایی فعالیت کنند.
کوچ مربیان فوتسال ایران به کشور‌های آسیایی
به گزارش جهان نيوز، از صعود نکردن تیم ملی فوتسال به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی گرفته که حتی منجر به تغییر سرمربی تیم ملی شد تا قهرمانی گیتی پسند بعد از ۵ سال در مسابقات لیگ برتر از جمله اتفاقات مهم سال ۱۴۰۰ بود.

وحید شمسایی/ سرمربی تیم ملی فوتسال ایران
محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از ۱۰ سال حضور در تیم ملی به دلیل کسب نتایج ضعیف در جام جهانی لیتوانی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد و به جای او وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران هدایت ملی پوشان را بر عهده گرفت. هر چند هنوز قرارداد شمسایی با فدراسیون فوتبال امضا نشده، اما قرار است به زودی این اتفاق رخ دهد. رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۱۲ تا ۲۷ فروردین در قرقیزستان برگزار می‌شود و ملی پوشان کشورمان در آن رقابت‌ها با تیم‌های ملی قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو همگروه هستند.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال عراق
بعد از تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی فوتسال، محمد ناظم الشریعه هم تصمیم گرفت دیگر در ایران مربیگری نکند. بعد از جدایی او از تیم ملی فوتسال ایران، مسئولان فدراسیون فوتبال عراق با ناظم الشریعه وارد مذاکره شدند تا او را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال این کشور انتخاب کنند. ناظم الشریعه هم بعد از صحبت‌هایی که با مسئولان عراقی انجام داد با آن‌ها به توافق رسید و قرارداد ۳ ساله‌ای را با کمیته فوتسال این کشور امضا کرد.
 

مجید مرتضایی/ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان
دومین فردی که امسال از فوتسال ایران جدا شد و به عنوان سرمربی در کشور دیگری فعالیت می‌کند مجید مرتضایی سرمربی سابق تیم فوتسال فرش آرای مشهد است. او در ایتدای فصل به عنوان سرمربی در تیم فرش آرا حضور داشت، اما به دلیل مشکلاتی که با مدیران این باشگاه برایش به وجود آمد از فرش آرا جدا و به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال افغانستان انتخاب شد. مرتضایی یک ماهی می‌شود که هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را بر عهده گرفته و این روز‌ها تمرینات این تیم را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در مشهد و در سالن شهید بهشتی بر پا کرده است.

مرتضایی به دلیل شرایط افعانستان تصمیم گرفت تمرینات این تیم را در شهر مشهد برگزار کند. تیم ملی فوتسال افغانستان در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا در گروه دوم با تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان و نپال همگروه است.

محمد هاشم زاده/ سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی
آخرین فردی که به تازگی هدایت یکی از تیم‌های ملی فوتسال در آسیا را بر عهده گرفته، محمد هاشم زاده مربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان است که به زودی با تیم ملی اندونزی قرارداد خواهد بست. هاشم زاده پیش از این برای مدتی به عنوان دستیار ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال حضور داشت و بعد‌ها به دلیل مشکلات مالی که در تیم ملی به وجود آمد از جمع ملی پوشان جدا شد و به عنوان دستیار وحید شمسایی به گیتی پسند اصفهان پیوست. او بعد از اینکه قراردادش با گیتی پسند تمام شد با مسئولان باشگاه گهرزمین سیرجان در لیگ دسته اول برای هدایت این تیم به توافق رسید و قرار است بعد از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول از جمع کرمانی‌ها جدا شده و از سال آینده به عنوان سرمربی در تیم ملی فوتسال اندونزی فعالیت کند.

مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: کوچ مربی فوتسال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *