پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶

استیضاح وزیر صمت تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 794965
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح استیضاح وزیر صمت به دلیل افزایش قیمت خودرو و تقدیم آن به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
استیضاح وزیر صمت تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد
به گزارش جهان نيوز، لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و طراح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با تسنیم، با اشاره به دلایل پیگیری موضوع استیضاح فاطمی امین گفت: اصلی‌ترین محور طرح استیضاح وزیر صمت، افزایش قیمت خودرو است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو منطق درستی ندارد چراکه این اقدام نمی‌تواند مشکل خودروسازی کشور را حل کند، عنوان کرد: مشکل صنعت خودروسازی کشورمان برآمده از گران اداره کردن صنعت خودروسازی و فقدان بهره وری در این صنعت است. اگر قیمت تمام شده خودرو در کشور بالاست به دلیل هزینه های غیر ضروری است که این صنعت گرفتار آن شده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: پس از به حدنصاب رسیدن امضاهای مورد نیاز برای طرح استیضاح آقای فاطمی امین، این درخواست تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد تا در نوبت بررسی در صحن مجلس قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به افزایش بیشتر قیمت خودرو کمک خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
این موضوع صحیح است.
صابر
بنده با توجه به اینکه یکی از مبلغان آقای رئیسی بودم خواهش میکنم از مجلس یکی از سوالات این وزیر در مجلس صنعت خودرو سازی باشد
واقعا کسی نیست با مافیای خودو سازی برخورد کنه ... این وزیر هم هی شعار داد فقط
Iran, Islamic Republic of
....
احمد
Iran, Islamic Republic of
........