جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

خرید دانه‌ای میوه شب عید!

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 794948
تقاضای خرید میوه شب عید کاهش پیدا کرده و مردم میوه را دانه‌ای می‌خرند.
خرید دانه‌ای میوه شب عید!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: گرانی و البته کاهش قدرت خرید باعث شده مردم به جای خرید کیلویی میوه آن‌ها را دانه‌ای بخرند. دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران به تجارت نیوز گفته: «️تقاضای خرید میوه شب عید کاهش پیدا کرده و مردم میوه را دانه‌ای می‌خرند. دیشب حدود ۲۳ هزار تن میوه وارد میدان اصلی تره بار شد و ۸ هزار تن آن روی دست بارفروشان ماند.» کاربران به این ماجرا واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «اوضاع طوری شده که مردم دیگه در حد نیازهای روزمره شون خرید می‌کنن.» کاربر دیگری نوشت: «قدیم می گفتن خارجیا دونه‌ای خرید می‌کنن و ما فکر می‌کردیم برای این که میوه تازه بخورن این کار رو می کنن حالا می فهمیم که دلیلش گرون بودن میوه و پول نداشتن مردم بوده.» کاربری هم نوشت: «هنوز برخی شرکت‌ها حقوق و عیدی رو ندادن و کارکنانش مجبورن با سیلی صورت شون رو سرخ نگه دارن.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


......
Iran, Islamic Republic of
برای صاحبان ثروت که مشکلی نیست برای مردم ضعیف هم که می گویند حقشونه
United States
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
با این روند گرانی دانه‌ای باز خوبه بخریم میترسم سالی دیگر فقط در برابر میوه های عزیز سلام و احول پرسی کنیم وپیش خودمان بگیم یادش بخیر پارسال عید یک دانه سیب و پرتقال خوردم .