جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

آپارتمان در زعفرانیه هم قیمت اروپا

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 794808
در آگهی‌های آنلاین فروش ملک، خانه‌هایی با قیمت‌های عجیب و غریب دیده می‌شود. در یکی از این آگهی‌ها، آپارتمان 285 متری در زعفرانیه به قیمت 52 میلیارد تومان به فروش گذاشته شده بود که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.
آپارتمان در زعفرانیه هم قیمت اروپا
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت:  این روزها قیمت خانه آن قدر بالا رفته که بسیاری از مردم خانه‌دار شدن را آرزویی دست نیافتنی می‌دانند. با این حال در آگهی‌های آنلاین فروش ملک، خانه‌هایی با قیمت‌های عجیب و غریب دیده می‌شود که معلوم نیست چه کسانی خریدار آن‌ها هستند.

در یکی از این آگهی‌ها، آپارتمان 285 متری در زعفرانیه به قیمت 52 میلیارد تومان به فروش گذاشته شده بود که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. کاربری نوشت: «یعنی کی متری 182 میلیون تومان میره خونه بخره! کاش یه آماری منتشر می‌شد بفهمیم مالک خونه‌های میلیاردی چه شغلی دارن.» کاربر دیگری نوشت: «این خونه با دلار 25 هزار تومنی هم قیمتش بیشتر از دو میلیون دلار می‌شه که تقریبا هم قیمت با خونه توی مناطق گرون اروپا و آمریکاست.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برا اینکه میخوان بفروشن برن اروپا.باید بازار مسکن و زمین کنترل بشه.