کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشت دوباره دلار به کانال ۲۶ هزار تومان

همشهری , 21 اسفند 1400 ساعت 15:56

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۵۶۹ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به پنجشنبه گذشته ۳۸ تومان افزایش یافت. امروز قیمت دلار در بازار آزاد در حدود قیمت ۲۶ هزار و ۱۴۰ تومان معامله شد.


به گزارش جهان نیوز، امروز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ دلار در بازار آزاد به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت و در ساعت ۱۴:۴۴، قیمت فروش آن در حدود ۲۶ هزار  و ۱۴۰ تومان اعلام شد. دلار امروز در نرخ هایی بالاتر نیز معامله شد اما سپس در کانال ۲۶ هزار تومانی اندکی کاهش قیمت داشت.

وقفه در مذاکرات وین و انتشار برخی اخبار تردیدآمیز در مورد نتیجه مذاکرات مهم‌ترین دلیل بازگشت قیمت دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی است.

همچنین قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۳۲۵ تومان و ۲۴ هزار و  ۵۶۹ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته (پنجشنبه ۱۹ اسفند ) ۷۲ تومان افزایش داشت.

 
 قیمت خرید یورو  ۲۶ هزار و ۷۶۵ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و  ۳۴ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به پنجشنبه گذشته ۱۲۲ تومان کاهش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب  ۲۴ هزار و ۳۳۳ تومان و ۲۴ هزار و ۵۷۷ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۶ هزار و ۶۰۶ تومان و قیمت فروش آن ۲۶ هزار و ۸۷۳ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار کاهش و قیمت یورو افزایش یافت.
 
همچنین امروز تا ساعت ۱۴:۴۴، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۴۰۹ تومان و نرخ یورو ۲۶ هزار و ۸۲۶ تومان اعلام شد.


کد مطلب: 794638

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/794638/بازگشت-دوباره-دلار-کانال-۲۶-هزار-تومان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com