پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

واکنش سرمربی چلسی به تحریم آبراموویچ

جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 794512
توخل در خصوص تحریم اموال آبراموویچ و مشکلات پیش آمده برای باشگاه چلسی صحبت کرد.
واکنش سرمربی چلسی به تحریم آبراموویچ
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، چلسی شب گذشته در شرایطی مقابل نوریچ به برتری 3 بر یک رسید که فروش چلسی به دلیل تحریم آبراموویچ متوقف شد.

دولت بریتانیا با تحریم و توقیف اموال آبراموویچ، لحظاتی متفاوت برای باشگاه چلسی رقم زد ولی با این حال ، آبی‌های لندن توانستند در این موقعیت دشوار به برد دست یابند تا در رده سوم جدول جای خود را مستحکم کنند.

توخل پس از این برد در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای علیه آبراموویچ گفت: ما در این زمان با مشکلات متفاوتی روبه‌رو هستیم. فکر می‌کنم تنها کار این است که بیشتر متمرکز باشیم و انگیزه خود را بالا ببریم. امروز نیز یک حاشیه دیگری دامن باشگاه را گرفت و گفته شد که باشگاه تحریم شده است.

وی ادامه داد: با این حال مثل برنامه ما عمل کردیم. به بازی رسیدیم و همه چیز با اینکه حواشی زیادی پیرامون ما بود، طبق برنامه پیش رفت.

توخل اظهار داشت: ما باید طبق روتین عمل کنیم و خوشحالم که بازیکنان نشان دادند که چقدر سخت کوش هستند و می‌خواهند یک برد دیگر کسب کنند. برد امروز خیلی به تمرکز و انگیزه ما کمک خواهد کرد.

سرمربی چلسی گفت: بازیکنان امروز نشان دادند که چقدر کاراکتر بزرگی دارند و من به آنها افتخار می‌کند که تحت چنین شرایط، این عملکرد را به نمایش گذاشتند. نمایش آنها ثابت کرد که ما باید آنان اعتماد کنیم. ذهنیت بازیکنان در زمان کنونی درست است و ما به همین شکل پیش خواهیم رفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *