جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

پوتین با اعزام داوطلبان به اوکراین موافقت کرد

جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 794500
رئیس جمهور روسیه با اشاره به کارشکنی دولت های غربی حامی اوکراین در اعزام مزدور به این کشور، اعلام کرد که داوطلبان روس که برای کمک به مردم دونباس اعلام آمادگی می کنند، به آنجا اعزام شوند.
پوتین با اعزام داوطلبان به اوکراین موافقت کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با ایده جذب داوطلبان این کشور برای اعزام به اوکراین موافقت کرد.

وی گفت: اگر می‌بینید که افرادی هستند که به صورت داوطلبانه، به خصوص نه برای پول، می‌خواهند بیایند و به مردم ساکن در دونباس کمک کنند، خوب، باید با آنها مصالحه و به آنها کمک کنید تا به منطقه جنگی بروند.

طبق گفته پوتین، حامیان غربی اوکراین نه تنها اعزام مزدوران را برای شرکت در درگیری پنهان نمی‌کنند، بلکه «این کار را آشکارا انجام می‌دهند و تمام هنجارهای حقوق بین الملل را نادیده می گیرند».

وی همچنین از پیشنهاد «سرگئی شویگو» وزیر دفاع برای انتقال تجهیزات، تانک‌ها و سلاح‌های سبک غربی به غنیمت درآمده، به دونباس حمایت کرد.

پیشتر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین از همه داوطلبان در کشورهای جهان خواسته بود که به اوکراین بیایند و با نیروهای روسی بجنگند.

گفتنی است، رئیس جمهور روسیه حدود دو هفته پیش دستور آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین را صادر کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که آمریکا و کشورهای غربی حاضر به ارائه تضمین‌های امنیتی به مسکو نشدند.

وزارت دفاع روسیه مدعی است تا ۱۶ هزار نفر آماده پیوستن به نیروهای طرفدار روسیه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
چچنی های به اکراین اعزام میشوند...
Germany
برادر حسین شریعتمداری رو اعزام کنید
پوتین ناقض قواعد بین المللی است.