جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۵

سیلی داماد به عروس در جشن عروسی! +فیلم

سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 794222
داماد با زدن سیلی و حمله ور شدن به عروس صحنه‌ای عجیب را در مقابل چشمان مهمانان در جشن عروسی رقم زد.
سیلی داماد به عروس در جشن عروسی! +فیلم
به گزارش جهان نيوز، این روز‌ها تصاویر مربوط به جشن‌های عروسی در هند حاوی صحنه‌های عاشقانه و احساسی است. اما در برخی موارد وقوع اتفاقات غیرمنتظره این جشن‌ها را تحت شجاع قرار می‌دهد. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از این جشن‌های عروسی در این کشور رخ داد.
 
در حالی که این زوج جوان مشغول انجام مراسم سنتی وارمالا یا تعویض حلقه‌های گل بودند، ناگهان این مراسم به دعوای میان آن‌ها تبدیل شد. ویدئویی که توسط یکی از حاضران در این جشن عروسی تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این عروس و داماد در حالی که روی استیج در مقابل یکدیگر ایستاده‌اند و مهمانان در اطراف آن‌ها حضور دارند، مشغول انجام مراسم دیده می‌شوند.

در این ویدئو در حالی که داماد خوشحال به نظر نمی‌رسد با برخورد گلی که عروس به صورتش پرتاب کرده ناگهان کنترل خود را از دست داده و به وی حمله ور می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد داماد یک سیلی به صورت عروس زده و در ادامه به وی حمله می‌کند. برخی از مهمانان حاضر در جشن عروسی مداخله کرده و داماد را آرام می‌کنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: عروس عروسی داماد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ممنون از این خبر فوق العاده مهم شما ..
United States
خااااک بر سرشان....
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
علی
Iran, Islamic Republic of
با ارسال این پست که هیچ ربطی به محتوای ویدیو نداره میشه وجهه خودت و ما رو خراب نکنی ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سفیدپوستای اروپایی حق دارن آسیایی ها و آفریقایی ها رو اسنثمار کنن!!!/؟؟؟؟